اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/1/15    کد خبر: 15721727   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

کانال تلگرامی ماهنامه شفافیت دیروز تعطیل شد+سند

کانال تلگرامی ماهنامه شفافیت دیروز تعطیل شد+سند

 

مسیب سلطانی رنانی مدیر مسؤول ماهنامه و کانال تلگرامی شفافیت دیروز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در شاهین‌شهر اصفهان اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای تأمین استانداری اصفهان و حسب دستور مقام قضایی کانال تلگرامی این‌جانب در فضای مجازی تعطیل خواهد شد.


وی یکی از دلایل این تصمیم از سوی مقام قضایی و پلیس فتای استان اصفهان را انتشار پیام و انتقادات مردمی از مسؤولان و همچنین پخش خبر ذرت‌های آلوده عنوان کرد و افزود: کانال پر مخاطب تلگرامی شفافیت دیروز در طول چند سال گذشته به‌خوبی توانسته بود در بین عامه مردم استان اصفهان و همچنین مسئولان نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

سلطانی رنانی ادامه داد: اطلاع‌رسانی پیام‌های مردمی و واقعیت‌های جامعه در این کانال به مذاق بسیاری از جریان‌های سیاسی خوش نیامده بود و همین امر موجب طرح دعواهای بسیاری علیه این‌جانب در دادگاه مطبوعات شد.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه مطالبه گری از مسؤولان و همچنین امربه‌معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: خواسته اصلی این‌جانب از مسؤولان به عنوان یک فرزند شهید این هست که اجازه دهند کانال پر مخاطب شفافیت دیروز در این فضای کاملاً محترمانه و دارای دموکراسی رسانه‌ای فعالیت خود را ادامه دهد تا مردم حداقل از این طریق کمی از التیام آن‌ها کاسته شود.

 انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+