اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/1/18    کد خبر: 15721762   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

دل نوشته رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر برای مدافعان حریم سلامت جامعه

دل نوشته رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر برای مدافعان حریم سلامت جامعه

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت السلام حسن بابایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه طی دل نوشته‌ای به شرح زیر از خدمات پرستاران این رزمندگان خط مقدم و مدافعان حریم سلامت جامعه تقدیر و تشکر کرد.


با سلام و احترام؛

دست خدا به همراهت ای دست سرشار از عاطفه و مهر، دعای همه دردمندان بدرقه راهت ای سینه لبریز از ایمان و یقین. دستت همیشه گرم ای نگران چشم‌های خسته و بیمار. خدا پشت‌وپناهت ای باغبان گل‌های پژمُرده و شاخه‌های شکسته؛ ای اسوه نیکوکاری، ای «پرستار» خسته نباشی! گرچه می‌دانم خستگی را خسته کرده‌ای بس که از خودت مایه می‌گذاری تا مبادا شرمسار خانواده‌ای شوی که چشمشان به التیام دردهای کسی است که قوت لایموتشان را تأمین می‌کند، خستگی را خسته پایداری و استقامتت در برابر ناملایمات می‌کنی و در و دیوار بیمارستان از تو بابت این‌همه پایداری شرمسار است.

با سلام و تشکر فراوان از تعهد و اخلاصتان، امیدواریم ستاره‌ی زندگی و آفتاب مهرتان پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و همواره دعای بندگان بدرقه راه شما باشد. آنگاه‌که دردمندی سلامت خود را بازیابد آنگاه‌که دستی به نشان شکر به آسمان بلند شود ملائک تو را می‌ستایند حضورت اشارتی ست زینب گونه، ‌شاید دردمندی به دستان تو دخیل بسته باشد.

پرستاری، بالی است برای پرواز در آسمان رضایت خدا خوش به حالت که خداوند از تو راضی است؛ پیامبر اکرم (ص) فرمودند: کسی که یک شبانه‌روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل (ع) محشور خواهد.

هر حرکت انسانى یک پرستار براى بیمار، یک حسنه است و کمکى است به انسانى محتاج، کمک آن‌هم در شرایطى حساس. پرستارى، در کنار طبابت و هم‏وزن طبابت است.

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش ‏کند، خواه نیاز او برآورده شود یا نه همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان ‏پاک می‌گردد. در حیرتم که خدا با تو چه کرده است؛ تویی که شب‌ها از غم همنوعان رنجورت، خواب بر چشم حرام می‌کنی و به خستگی درس استقامت و صبوری می‌دهی؛ در حیرتم که سینه تو از کدام دریای عشق به خدا پر شده که چنین در رضایت او موج می‌زنی و آسوده نمی‌نشینی؛ در حیرتم که از چشمه کدام ایمان و عاطفه سیراب گشته‌ای که درونت از هیچ احسان و از خودگذشتگی سیراب نمی‌شود و به هیچ خستگی رضایت نمی‌دهد؛ دست‌مریزاد، دست خدا یاورت، ای پرستار مهربانی‌ها.

چشم به آسودگی بر مبند. خواب را بگو که به‌غفلت بر چشمت پا ننهد. خستگی را بگو که در تو راه نیابد که بیماران، دل به مهر و صبوری تو بسته‌اند و چشم‌های نگران بسیاری در انتظار بهبود، به دست‌های پرتلاش تو خیره مانده است. بیدار باش و صبور. دست به دعا بردار که او یاری‌ات کند. دستت را به مهر خودش زنده سازد و چشمت را از نور ایمانش لبریز کند.

دل به اجابت او بسپار که او نیکوکاران را سخت دوست می‌دارد. دست خدا به همراهت ای دست سرشار از عاطفه و مهر. دعای همه دردمندان بدرقه راهت ای سینه لبریز از ایمان و یقین. دستت همیشه گرم ای نگران چشم‌های خسته و بیمار.

خدا پشت‌وپناهت ای باغبان گل‌های پژمُرده و شاخه‌های شکسته. نسیم رضایت خدا گوارای وجودت ای جلوه‌گاه فداکاری و صبر، ای اسوه نیکوکاری، ای پرستار.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+