اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/1/19    کد خبر: 15721787   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

همه ظرفیت‌های شاهین‌شهر باید به سمت آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا گسیل پیدا کند

همه ظرفیت‌های شاهین‌شهر باید به سمت آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا گسیل پیدا کند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا از اصفهان، عبدالله حق‌شناس گرگابی روز گذشته در دومین جلسه ستاد مردمی جلب مشارکت‌های اجتماعی شهرستان شاهین‌شهر و میمه که در راستای حمایت از اقشار آسیب‌دیده پس از شیوع ویروس کرونا در محل دفتر امام‌جمعه برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، همه بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.


وی اضافه کرد: در این دوران حتی برخی از کسب‌وکارها تعطیل و بسیاری از افراد کم درآمد با آسیب‌های زیادی مواجه شده‌اند. برخی مشاغل آزاد همچون کارگران روزمزد و دست‌فروشان نیز با آسیب‌های جدی روبه رو شده‌اند.

حق‌شناس گرگابی با بیان اینکه به نظر می‌رسد حمایت از اقشار آسیب‌دیده در این شرایط امری واجب ولی در عین حال نیازمند ساماندهی و مدیریت صحیح می‌باشد، افزود: آقای حاجی دلیگانی نماینده مردم دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خویش را به کار بسته است تا به آسیب دیدگان از ویروس کرونا در قالب‌های مختلف ازجمله تهیه بسته‌های معیشتی کمک نمایید.

رئیس دفتر حاجی دلیگانی ادامه داد: به همین خاطر با همکاری امام‌جمعه و فرماندار محترم شاهین‌شهر ستاد مردمی جلب مشارکت‌های اجتماعی تشکیل شد تا با جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی و با همکاری خیریه‌های فعال در سطح شهرستان آن‌ها را توزیع به دست کسانی که واقعاً نیازمند هستند برسانیم.

وی خاطرنشان ساخت: مردم و خیرین همیشه در صحنه شهرستان شاهین‌شهر و میمه می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را در راستای حمایت از اقشار آسیب‌دیده از ویروس و اپیدمی کرونا به شماره حساب بانک ملی این ستاد «۰۱۱۳۵۳۶۶۶۹۰۰۵» یا شماره کارت «۶۰۳۷۹۹۸۱۲۷۳۶۶۰۱۰» و یا با شماره تلفن‌های ۰۳۱۴۵۲۷۷۰۰۰ و یا ۰۳۱۴۵۲۴۶۹۹۷ همه‌روزه می‌توانند تماس حاصل فرمایند.

این فعال سیاسی اصولگرا متذکر شد: باید همه ظرفیت‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه ازجمله نیروگاه، پالایشگاه نفت، هسا و سایر صنایع در قالب‌های مختلف به سمت آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا گسیل پیدا کند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+