اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/1/27    کد خبر: 15721799   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

قدردانی امام‌جمعه شاهین‌شهر از جهادگران عرصه سلامت

قدردانی امام‌جمعه شاهین‌شهر از جهادگران عرصه سلامت

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام‌جمعه شاهین‌شهر طی پیامی از زحمات جهادگران عرصه سلامت ازجمله پزشکان، پرستاران، بسیجیان، پرسنل ناجا و شهرداری، اعضای هلال‌احمر و همچنین اصحاب رسانه قدردانی کرد.


در این پیام ضمن اعیاد مبارک شعبانیه و فرا رسیدن میلاد یگانه منجی عالم بشریت آمده است: به‌عنوان یک طلبه بر خود لازم دانستم از زحمات یکایک عزیزان در میدان مبارزه با این بلای جهانی «ویروس کرونا» تشکر و قدردانی نمایم. بدون شک آنچه پیش‌آمده آزمون بزرگ خداوند متعال برای بندگانش است تا انسان به ضعف خود در مقابل قدرت لایزال الهی بیشتر توجه داشته باشد و همچنین میزان فداکاری و ایثار هر کسی مشخص شود و خوش به حال آن بندگان که در این برهه دست بی‌نوایی را گرفتند و اندوه را از قلبی زدودند و در این آزمایش سخت سربلند و پیروز بیرون آمدند. تشکر ویژه خدمت کادر محترم و معزز پزشکی، پرستاران، سپاهیان و بسیجیان همیشه در صحنه، پرسنل خدوم نیروی انتظامی و هلال‌احمر، اورژانس، فرمانداری، اصحاب رسانه و همچنین پرسنل زحمت‌کش شهرداری شاهین‌شهر(آتش نشانی-خدمات شهری و...) و سایر نهادهای مرتبط ازجمله اصناف با همکاری خوبی که داشتند را دارم.

و در ادامه سپاسگزاری از مردم خوب، صبور و متدین شاهین‌شهر که با همکاری و تعامل شایسته کار را آسان نمودند، خداوند سبحان به فضل خودش بیماران ما را شفای عاجل عنایت نماید و سایه این بیماری منحوس را از سر ملت ما دور فرمایید.

در پایان انتظار می‌رود مردم و خیرین همیشه در صحنه شهرستان شاهین‌شهر و میمه نذورات و کمک‌های خود را در راستای حمایت از اقشار آسیب‌دیده از ویروس و اپیدمی کرونا در قالب طرح جلب مشارکت‌های مردمی به شماره‌حساب بانک ملی این ستاد «۰۱۱۳۵۳۶۶۶۹۰۰۵» یا شماره کارت «۶۰۳۷۹۹۸۱۲۷۳۶۶۰۱۰» واریز نمایند تا بتوانیم با سر افزاری از این مرحله تاریخی نیز عبور کنیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+