اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/2/25    کد خبر: 15721882   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

با عرضه‌کنندگان آرد یارانه‌ای خارج از شبکه نانوایی‌ها به‌شدت برخورد خواهد شد

با عرضه‌کنندگان آرد یارانه‌ای خارج از شبکه نانوایی‌ها به‌شدت برخورد خواهد شد

 

اسفندیار تاجمیری روز گذشته در حاشیه جلسه کمیته آرد و نان شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین تسلیت فرا رسیدن شهادت مولای متقیان امیر مؤمنان علی (ع) اظهار کرد: جلسه کمیته آرد و نان شهرستان که با حضور اعضا و نمایندگان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت و غله استان اصفهان در فرمانداری برگزار شد.


وی از تعیین تکلیف میزان واقعی آرد مورد نیاز نانوایان شهرستان شاهین‌شهر و میمه ظرف مدت یک ماه آینده خبر داد و گفت: برای تحقق این امر مهم باید اعضای کمیته آرد و نان با همکاری اتحادیه نانوایان نیازسنجی‌های مورد نظر را به‌صورت کاملاً دقیق انجام دهند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تشریح وضعیت جغرافیایی و ارتباطی و جمعیتی شهرستان بر لزوم حفظ و تقویت سرانه موجود آرد تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: مشکلات و کمبودها در بخش توزیع مناسب سهمیه و برخورد با تخلفات و برخی جابجایی‌های خودسرانه واحدها و در عین حال تشویق کاسبان مشتری مدار می‌بایست به‌طور جد در دستور کار اتحادیه و اعضای کمیته قرار گیرد.

وی ادامه داد: با تقویت آموزش، رعایت مسائل بهداشتی و ارتقا مهارت شاغلین در نانوایی‌ها به تأمین بهتر یکی از نیازهای اساسی مردم که آن‌هم نان هست باید کمک شود. تاجمیری با اشاره به یارانه قابل‌توجه دولت در تأمین آرد، از تشدید نظارت و بازرسی در این حوزه و لزوم جلوگیری از عرضه آرد یارانه‌ای در خارج از شبکه نانوایی‌ها خبر داد و تأکید کرد: با متخلفان احتمالی در این زمینه برخورد قانونی حداکثری خواهد شد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+