اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/4/11    کد خبر: 15721940   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

مادر شهیدان یاسینی در شاهین‌شهر اصفهان دعوت حق را لبیک گفت

مادر شهیدان یاسینی در شاهین‌شهر اصفهان دعوت حق را لبیک گفت

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز آتیه محمودی مادر شهیدان سرلشکر سیدعلیرضا و سیدرضا یاسینی پس از مدت‌ها تحمل رنج و بیماری ظهر امروز 11 تیرماه 1399 به فرزندان شهیدش پیوست، به همین خاطر این رسانه پیامی را به شرح زیر اعلام می‌کند.


بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان یاسینی

سلام‌علیکم؛

درگذشت آتیه محمودی مادر مؤمنه و پرهیزکار، والده مکرمه شهیدان سید علیرضا و سید رضا موجب تألم و تأثر فراوان گردید. بی‌تردید پدران و مادران شهدا سرمایه‌های ارزشمند کشورمان هستند که در سراسر زندگی با برکتشان همواره مبلّغ و مروّج مکتب ناب ایثار و شهادت بوده‌اند.

این رسانه مصیبت درگذشت این مادر فداکار را به شما، خانواده‌های معزز شهدا و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منّان رحمت واسعه و علو درجات آن فقیده سعیده و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسألت می‌نمایم.

گفتنی است؛ پیکر حاجیه خانم آتیه محمودی، مادر شهیدان سید علیرضا و سید رضا یاسینی فردا پنج‌شنبه راس ساعت 8 و نیم صبح در بهشت معصومه شاهین‌شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در قطعه والدین شهدای گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

شهید سرلشکر خلبان سید علیرضا یاسینی از خلبانانی بود که در عملیات ۱۴۰ فروندی در حمله به خاک عراق نقش مهمی ایفا کرد و در پانزدهم دی ۱۳۷۳ در سانحه‌ی هوایی در اصفهان، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید سید رضا یاسینی برادر سید علیرضا در سال ۱۳۶۱ در عملیات چزابه و در سن ۱۹ سالگی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+