اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/4/11    کد خبر: 15721949   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

جلسه عزل فرهنگ شهردار شاهین‌شهر فاقد وجاهت قانونی بوده است

جلسه عزل فرهنگ شهردار شاهین‌شهر فاقد وجاهت قانونی بوده است

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سجاد قهرمانی فرد در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است به عزل روز 7 تیرماه 1399 حمیدرضا فرهنگ شهردار شاهین‌شهر در جلسه غیرقانونی شورای شهر توسط اعضای شورای شهر اشاره‌کرده و اظهار داشته است که جلسه پرسش از شهردار شورای شهر شاهین‌شهر و جلسه فوق‌العاده استیضاح شهردار فاقد وجاهت قانونی است.


وی ادامه داده است؛ جلسه صبح شنبه 7 تیرماه 1399 شورای شهر مطابق با ماده ۲۸ آیین‌نامه داخلی شورای اسلامی شهر مصوب هیئت‌وزیران سال ۸۴ نبوده و در عملکردی بی‌سابقه‌ هیچ دعوتنامه و دستور جلسه‌ای توسط رئیس شورای شهر ابلاغ نشده است و حتی بنده نیز از برگزاری جلسه بی‌اطلاع بوده و در آن حضور نداشتم.

برگزاری جلسه فوق‌العاده طبق تبصره ۲ ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی شورای شاهین‌شهر با تقاضای ۳ تن از اعضا در صحن علنی و رسمی شورای شهر امکان‌پذیر است در صورتی که جلسه صبح شنبه فاقد وجاهت قانونی بوده و جلسه فوق‌العاده نیز غیرقانونی برگزار شده است.

عضو شورای شهر شاهین‌شهر ادامه داده است؛ تعدد تعویض شهرداران در تضاد مستقیم با منافع شهر و شهروندان است و قاطعانه مخالفتم را با استیضاح «حمیدرضا فرهنگ» اعلام می‌کنم.

وی متذکر شد: تعویض چند شهردار و سرپرست توسط اعضای شورای دوره پنجم مصداق بارز تضییع حقوق ‌الناس بوده و در تضاد با اصل امانت‌داری است.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+