اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/5/11    کد خبر: 15722012   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

آمار جان‌باختگان کرونا در شهرستان شاهین‌شهر و میمه به 43 نفر رسید

آمار جان‌باختگان کرونا در شهرستان شاهین‌شهر و میمه به 43 نفر رسید

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علی پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه آخرین آمار کرونای این شهرستان را در ۲۴ ساعت گذشته تا امروز ۱۰ مرداد ۹۹ به شرح زیر اعلام کردند؛


از ۳۳ نفر (۷ نفر بستری و ۲۶ نفر سرپایی) تست کرونا انجام شده است که متأسفانه نتیجه تست ۱۸ نفر (۳ نفر بستری _ ۱۵ نفر سرپایی) مثبت بوده است. طی این مدت خوشبختانه با زحمات کادر دلسوز درمان ۴ نفر از بیماران بستری با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند.

در مجموع تعداد کل نمونه‌برداری و تست کرونا از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۵۴۷ مورد بوده که از این تعداد نتیجه تست ۱۱۶۶ نفر مثبت بوده و در حال حاضر ۳۰ نفر از آن‌ها در بیمارستان بستری هستند و متأسفانه بیماری کووید 19 توانسته تا این لحظه جان 43 نفر را در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه بگیرد.

وی همچنین ادامه داد؛ بر اساس آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۷۴ بیمار جدید مبتلابه کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۲۳ نفر از آن‌ها بستری شدند که مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۰۴ هزار و ۲۰۴ نفر رسید.

که متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۷۶۶ نفر رسید و ۴۰۲۱ نفر از بیماران مبتلابه کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+