اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/6/14    کد خبر: 15722188   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

وضعیت کرونایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه کماکان نارنجی است

وضعیت کرونایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه کماکان نارنجی است

 

دکتر علی پارسا عصر امروز 14 شهریورماه 1399 در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در شاهین‌شهر اصفهان به ارائه تازه‌ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه پرداخت و گفت: طی 24 ساعت گذشته از 48 تست کرونا انجام شده که نتیجه تست 14 نفر آن‌ها مثبت اعلام‌شده است.


وی افزود: در مجموع تعداد کل نمونه‌برداری و تست کرونا از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 6050 مورد بوده است که از این تعداد نتیجه تست 1689 نفر مثبت بوده و در حال حاضر 22 نفر از آن‌ها در بیمارستان بستری هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: وضعیت شهرستان همچنان در وضع هشدار بوده و کماکان به رنگ نارنجی است و از خانواده‌های دانش آموزان خواست تا با توجه به بازگشایی مدارس از روز شنبه نحوه رعایت اصول بهداشت فردی به‌ویژه زدن تمام‌وقت ماسک در تمام مدت حضور در خارج از منزل، رعایت فاصله حداقل یک متر با دیگران، شستشوی مرتب دست با صابون را به فرزندان خود آموزش دهید.

به گزارش صدای جویا بر اساس آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت و درمان تعداد مبتلایان به کرونا در کشور تاکنون به ۳۸۲ هزار و ۷۷۲ نفر رسیده است که تاکنون ۲۲ هزار و ۴۴ نفر به علت این بیماری در کشور جان‌باخته‌اند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+