اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/6/30    کد خبر: 15722248   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

مراسم رونمایی از المان شهیده زینب کمایی دوم مهرماه با حضور رئیس سازمان بسیج

مراسم رونمایی از المان شهیده زینب کمایی دوم مهرماه با حضور رئیس سازمان بسیج

 

احمدرضا پری تبار عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در شاهین‌شهر اصفهان ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین ایام حزن‌انگیز ماه صفر اظهار کرد: قبلاً مراسم رونمایی از المان شهیده زینب کمایی سوم مهرماه 1399 اعلام‌شده بود که به علت برنامه پیش‌آمده برای سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین این برنامه به‌روز دوم مهرماه 1399 یعنی چهارشنبه همین هفته انتقال یافت.


وی اضافه کرد: المان شهیده زینب کمایی توسط شهرداری شاهین‌شهر و با همکاری امام‌جمعه، فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اعضای شورای شهر و با تلاش‌های شبانه‌روزی هنرمندان چیره‌دست اصفهانی ساخته‌شده است که در میدان شهدا نصب و از آن رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهیده زینب کمایی در سال 1361 به دست گروهک منافقین در شاهین‌شهر به شهادت رسید و در سال 1397 به‌عنوان شهیده شاخص عفاف و حجاب کشوری برگزیده شد، گفت: در این راستا مقرر گردید تندیسی از این شهیده الگوی عفاف و حجاب زنان شاهین‌شهری درست شود.

سرپرست شهرداری شاهین‌شهر با بیان اینکه این المان با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال درست‌شده است، ادامه داد: این المان دارای دو قسمت شامل درخت سرو که در فرهنگ ما نماد استقامت و ایستادگی (به ارتفاع 7 متر) و دیگری تندیس شهیده زینب کمایی (به ارتفاع 5 متر) است.

زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام اشاره کرد و گفت: همان‌طور که شهدای گران‌قدر از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع نمودند ما نیز باید در سنگر خدمت به مردم لحظه‌ای غفلت نکرده و حافظ خون شهدا، آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و گوش به‌فرمان رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باشیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+