اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15722563   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

بیانیه اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

بیانیه اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

  اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، 13 آبان و روز دانش‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، 13 آبان و روز دانش‌آموز بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.


بسم‌الله الرحمن الرحیم

قَالَ فَاهْبِطْ مِنْهَا فَمَا یَکُونُ لَکَ أَنْ تَتَکَبَّرَ فِیهَا فَاخْرُجْ إِنَّکَ مِنَ الصَّاغِرِینَ

خدا به شیطان فرمود: از این مقام فرود آ، که تو را نرسد که در این مقام بزرگی و نخوت ورزی، بیرون شو که تو از زمره پست‌ترین فرومایگانی «آیه 13 سوره اعراف»

سیزدهم آبان ماه یادآور حوادث مهم سه‌گانه تاریخی که با "تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه دانش آموزان به دست دژخیمان شاه در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸" پدید آمده است، نماد استکبار ستیزی و شکست‌ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار می‌رود.

13 آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمه‌الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.

۱۳ آبان ماه در فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزه مستمر و بی‌امان ملت ایران با امریکا و نظام سلطه و استکبار، حاوی پیام‌های معنادار و الهام بخشی است که تکرار و یادآوری آن در هر سال به‌ویژه برای نسل‌های جدید و جوان کشور بسیار راهگشا بوده و می‌تواند سیال بودن هوشمندی و هوشیاری ملی در قبال توطئه‌ها و ترفندهای شیطان بزرگ در جامعه را تضمین و دائمی سازد.

افول آمریکا یک واقعیت حتمی، اجتناب‌ناپذیر و منطبق بر سنت الهی که جامعه بشری سرانجام آن را درک خواهند کردند و امروز با جرأت می‌توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا و فریاد تنفر ملت‌ها از حکام کاخ سفید را شنید تا آنجا که امام خامنه‌ای دامت برکاته فرمودند: سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ی سلطه‏ی آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود.

ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و روز اخلاق و مهرورزی و ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جعفر صادق علیه‌السلام و گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر نفرت و انزجار خود از سیاست‌های شیطانی سیاستمداران رژیم منفور امریکا اعلام می‌نماییم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+