اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/9/10    کد خبر: 15722612   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر شهادت دکتر فخری زاده و درگذشت عباس حاجی دلیگانی را تسلیت گفت

شهردار شاهین‌شهر شهادت دکتر فخری زاده و درگذشت عباس حاجی دلیگانی را تسلیت گفت

  شهردار شاهین‌شهر شهادت دکتر فخری زاده و درگذشت عباس حاجی دلیگانی را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، احمدرضا پری تبار شهردار شاهین‌شهر طی پیام‌هایی جداگانه به شرح زیر شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای- دفاعی کشور و همچنین عباس حاجی دلیگانی برادر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار را در مجلس تسلیت گفتند.


بسم رب الشهدا و الصدیقین

بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده ملت عزیز ایران به خون دانشمندان هسته‌ای و فرزندان پاک ایران اسلامی آغشته شد.

شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشمند بزرگ هسته‌ای و نخبه کشورمان توسط ایادی استکبار یک‌بار دیگر چهره کریه تروریسم را به نمایش گذاشت و سند مظلومیت ملت رشید ایران و فرزندان عزیز این مرز و بوم را به جهانیان نشان داد.

شهادت شهید والامقام فخری زاده این حقیقت را بیش‌ازپیش نمایان ساخت که کشورمان در راه دستیابی به قله‌های پرعظمت پیشرفت و تعالی عظمی جدی دارد و در این راه خون پاک عزیزترین فرزندان خود را به‌پای نهال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدیه خواهد نمود.

بدین وسیله ضمن محکوم نمودن این ترور رذیلانه شهادت دکتر مسحن فخری زاده را به بیت معزز ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)،جامعه دانشمندان کشور و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه مردم انقلابی شاهین‌شهر تبریک و تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و هم‌نشینی با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت داریم.

احمدرضا پری تبار

شهردار شاهین‌شهر

09/09/1399

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند جناب آقای حسینعلی حاجی دلیگانی

نماینده مردم شریف شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی

با اهدا سلام و تحیت

برادر شما عباس حاجی دلیگانی را متصف به صفات اخلاقی و انسانی می‌شناختیم و اکنون خبر فوت ایشان ما را اندوهگین ساخته است. بدین‌وسیله درگذشت آن زنده یاد را به شما، همسر و فرزندان ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

احمدرضا پری تبار

شهردار شاهین‌شهر

09/09/1399

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+