اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/9/18    کد خبر: 15722655   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 8  دقیقه

بسته کوتاه خبری صدای جویا برای روز 16 آذرماه 1399 که گذشت

بسته کوتاه خبری صدای جویا برای روز 16 آذرماه 1399 که گذشت

  مهم‌ترین رویدادهای خبری ایران و جهان در قالب «اخبار کوتاه» در روزی که گذشت 16 آذرماه 1399 از پایگاه خبری صدای جویا منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، مهم‌ترین رویدادهای خبری ایران و جهان در قالب «اخبار کوتاه» در روزی که گذشت 16 آذرماه ۱۳۹۹ به شرح زیر است؛


  1. ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد از امروز آغاز شد و یکشنبه ۲۳ آذر پایان می‌یابد.
  2. سردار آزمون: هت تریکم را تقدیم به همه پزشکان و پرستارانی می‌کنم که جان‌شان را برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا به خطر انداخته‌اند.
  3. فرزند رئیس مرکز آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره): وضعیت سلامت آیت‌الله مصباح یزدی هنوز مطلوب نیست
  4. زمان دیدار پیکان تهران و آلومینیوم اراک از هفته ششم لیگ برتر به‌روز شنبه ۲۲ آذر ساعت ۱۵ تغییر یافت، پیش‌از این قرار بود این مسابقه روز جمعه ۲۱ آذر برگزار شود.
  5. رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت: به‌صورت کلی در دو هفته گذشته ترافیک تهران حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.
  6. رهبر انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام شکری را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید منصوب کردند.
  7. سخنگوی ناجا: در زمان محدودیت‌ها بیش از ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تذکر شفاهی به رانندگان داده شد و بیش از ۵۷۸ هزار خودرو به محل سکونت خود عودت داده شدند.
  8. ستاد احیای دریاچه ارومیه: برای اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری و ادامه راه نجات دریاچه ارومیه به اعتبارات بیشتری نسبت به بودجه تعیین‌شده نیاز است.
  9. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش شدید باران در ۱۰ استان کشور طی امروز (۱۶ آذر) گفت: فردا در تهران بارش برف و باران خواهیم داشت.
  10. رئیس سازمان بازرسی در جلسه با خودروسازان: طی دو هفته تمام خودرو‌های مستقر در پارکینگ‌ها در راستای ایفای تعهدات خودروسازان باید به متقاضیان عرضه‌شده و نتیجه آن به ما گزارش شود.
  11. رئیس مجلس قانون "الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی" را ابلاغ کرد.
  12. رضا نصرالله لنکرانی، از چهره‌های با سابقه و تأثیرگذار تعزیه ایران صبح امروز، به علت کهولت سن چشم از جهان فرو بست.
  13. وزیر راه و شهرسازی از اتصال سامانه‌های فروش بلیت در همه گونه‌های حمل‌ونقل هوایی، زمینی، ریلی و دریایی به سامانه وزارت بهداشت و ممانعت از فروش بلیت به بیماران کرونایی خبر داد.
  14. سردار مدافع حرم رسول استوار محمودآبادی، که بر اثر عوارض شیمیایی و بیماری کرونا ماه‌ها در حالت کما به سر می برد، بامداد امروز به یاران شهیدش پیوست.
  15. وزیر اقتصاد: مدت زمان صدور مجوز کسب‌وکار به ۳ روز کاهش یافت.
  16. صادرات نفت خام عربستان سعودی به آمریکا در ماه اکتبر به پایین‌ترین سطح در ۳۵ سال اخیر رسید و کمتر از ۱۰۰ هزار بشکه در روز شد.
  17. رئیس قوه قضاییه: ذوق‌زدگی برای مذاکره با آمریکا خطا است.
  18. بازرس کل وزارت صمت: خودروهای پارکينگی خودروسازان به دليل مشکل حمل‌ونقل به مشتری نرسيده است.
  19. مینو محرز، عضو کمیته ستاد مقابله با کرونا: واکسن ایرانی کرونا تیرماه ۱۴۰۰ می‌آید.
  20. وزیر خارجه بحرین: به همراه امارات با اسرائیل همکاری نظامی داریم؛ این شراکت در پاسخ به هیچ تهدیدی نیست.
  21. نایف بن فلاح‌ الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج‌فارس: هرگونه توافق هسته‌ای با ایران باید منافع کشورهای منطقه را تأمین کند.
  22. نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۷۳۱ بیمار مبتلا به کرونا و 23 فوتی طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.
  23. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت استان‌های شمالی را نگران کننده عنوان کرد و گفت، پای کرونا به روستاها و ارتفاعات این مناطق کشیده شده است.
  24. معاون امداد و نجات هلال‌احمر اصفهان خبر داد: انحراف خودروی مجمع نمایندگان استان اصفهان در خوانسار/آبگرفتگی منازل گلدیس شاهین‌شهر
  25. با توجه به درخواست دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها، شورای هم اندیشی اساتید ۱۰ دانشگاه فعال در شهرستان شاهین شهر و میمه تشکیل می‌شود.
  26. به همت بسیج دانشجویی دانشگاه مالک اشتر شاهین شهر نهمین دورهمی دانشجویی به مناسبت روز دانشجو با حضور سردار حاج اصغر عرب پور از فرماندهان دفاع مقدس و سید مهدی حسینی از جانبازان جبهه مقاومت در یادمان شهدای گمنام شاهین شهر برگزار شد. این برنامه به صورت غیر حضوری از طریق کلاس مجازی با موضوعات استمرار روحیه جهادی و انقلابی در بین مسئولان و دانشجویان، زندگی به سبک شهدا و معضلانت نسل جوان به خصوص دانشجویان برگزار شد.
  27. دکتر علی‌اصغر زارعی دار فانی را وداع گفت؛ دکتر علی‌اصغر زارعی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و مشاور رئیس جمهور در دولت نهم دقایقی قبل دار فانی را وداع گفت.
  28. سردار رسول استوار محمود آبادی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از سرداران سپاه و همچنین از یاران نزدیک مقام معظم رهبری صبح امروز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+