اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/9/19    کد خبر: 15722673   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

معاون فرماندار شاهین‌شهر درگذشت پدر شهیدان رضایی را تسلیت گفتند

معاون فرماندار شاهین‌شهر درگذشت پدر شهیدان رضایی را تسلیت گفتند

  ناصر حسینی منجزی معاون فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه طی پیامی به شرح زیر حاج محمدحسین رضایی پدر شهیدان مصطفی و مرتضی رضایی را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، ناصر حسینی منجزی معاون فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه طی پیامی به شرح زیر حاج محمدحسین رضایی پدر شهیدان مصطفی و مرتضی رضایی را تسلیت گفتند.


انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم "حاج محمدحسین رضایی " والد ارجمند شهدای گران‌قدر دفاع مقدس مصطفی و مرتضی رضایی حاجی‌آبادی موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

بی‌شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار استان اصفهان و ایران شدند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسل‌های تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.

فقدان آن بزرگ‌مرد صبور را به بیت مکرم شهیدان رضایی حاجی‌آبادی و مردم شریف و انقلابی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم علو درجات و هم‌نشینی آن مرحوم با حضرت حسین بن علی (ع) و فرزندان برومندش و صبر و شکیبایی و سکینه قلبی بازماندگان و وابستگان را طلب می‌کنم.

ناصر حسینی منجزی

معاون فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه

18 آذرماه 1399

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+