اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/9/22    کد خبر: 15722699   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

مهم‌ترین رویدادهای خبری ایران و جهان را در صدای جویا بخوانید

مهم‌ترین رویدادهای خبری ایران و جهان را در صدای جویا بخوانید

  مهم‌ترین رویدادهای خبری ایران و جهان در قالب «اخبار کوتاه» در روزی که گذشت 21 آذرماه 1399 از پایگاه خبری صدای جویا منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، مهم‌ترین رویدادهای خبری ایران و جهان در قالب «اخبار کوتاه» در روزی که گذشت 21 آذرماه ۱۳۹۹ به شرح زیر است؛


  1. نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی ۳۸۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه کرونا جان شیرین 33 اصفهانی دیگر را گرفت.
  2. صادقیان مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۴۲ برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شده است.
  3. رسانه‌های ایران از اجرای حکم اعدام روح‌الله زم، مدیر کانال تلگرامی «آمدنیوز»، خبر دادند.
  4. ترامپ: این انتخابات فاسدترین انتخابات در تاریخ آمریکا بود. ما برنده شدیم.
  5. سخنگوی وزارت امور خارجه چین: مقامات آمریکایی را تحریم خواهیم کرد.
  6. ظریف: به اردوغان نگفته بودند شعری که به غلط در باکو خواند مربوط به جدایی قهری مناطق شمالی ارس از سرزمین مادریشان ایران است!/آیا او نفهمید که علیه استقلال جمهوری آذربایجان سخن گفته است؟
  7. داماد ترامپ: عادی سازی روابط عربستان و اسرائیل قطعی است.
  8. محسن رضایی: کاهش اتکا به نفت در بودجه ۱۴۰۰ دیده نمی‌شود/قانون اقدام راهبردی لغو تحریم ها ، یکی از ابزارهای موثر دولت برای احقاق حق ملت ایران است.
  9. اسماعیلی، عضو فراکسیون کارگری مجلس: به دنبال این هستیم که هفته آینده جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی و مجلس برای بررسی ترمیم دستمزد ۹۹ برگزار شود.
  10. وزیر صنعت، معدن و تجارت: صادرات کالا از ایران به ۱۵ کشور همسایه امسال ۵۰ درصد افزایش یافته است.
  11. محققان اظهار داشتند: واکنش جهانی به همه گیری بیماری کووید-۱۹ با بیشترین کاهش سالانه انتشار گاز کربن دی اکسید CO۲ از زمان جنگ جهانی دوم همراه بوده است
  12. سوزان رایس رئیس شورای سیاست داخلی کاخ سفید در دولت بایدن شد.
  13. نخست‌وزیر انگلیس و ولی عهد ابوظبی از عادی‌سازی روابط اعراب و رژیم صهیونیستی حمایت کردند.
  14. رئیس شورای رقابت: قیمت کارخانه شاهین در سه ماهه سوم ۲،۳۶۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال که با احتساب افزوده شماره گذاری و بیمه، ممکن است حدود ۱۳ درصد به این مبلغ اضافه شود.
  15. سازمان ملل ۶ قطعنامه را در حمایت از آوارگان فلسطینی و قربانیان نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی به تصویب رساند.
  16. امام جمعه نجف: طرح اسرائیل با شکست داعش در منطقه خنثی شد.
  17. اتحادیه اروپا‌ تصمیم به تمدید تحریمهای اقتصادی علیه روسیه در حوزه های بانکداری، مالی و انرژی برای شش ماه دیگر گرفت.
  18. سخنگوی وزارت بهداشت: تقاضای کادر درمان از هموطنانمان این است که با ادامه رعایت دستورالعمل ها، به ویژه خودداری از هرگونه همنشینی، یاریگَر کادر درمان باشند.
  19. طالبان: اگر حملات هوایی آمریکا ادامه یابد پاسخ می‌دهیم.
  20. رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشست پنجشنبه شب خود در بروکسل بر سر وضع تحریم و مجازات‌‌های اقتصادی علیه ترکیه توافق کردند.
  21. معاون وزیر راه: متوسط قیمت مسکن در تهران ۲۰ میلیون تومان است نه ۲۷ میلیون
  22. دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و نساجی قائم‌شهر با پیروزی چهار بر صفر سپاهانی‌ها به پایان رسید.
  23. حمله انتحاری در روسیه ۶ نیروی پلیس را زخمی کرد.
  24. ترامپ: دولت بایدن یک دولت آشفته خواهد بود.
  25. وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، الی کوهن، اعلام کرد که در روزهای آینده یک کشور مسلمان دیگر نیز در راه عادی سازی روابط با اسرائیل گام برخواهد داشت و خبر آن تا چند روز دیگر انتشار خواهد یافت!
  26. موسوی لارگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس: در فولاد مبارکه در فروش داخلی در هر کیلو از محصولات تا ۷۰۰۰ تومان رانت توزیع شده. فقط ۱.۵ میلیون تن تختال به حدود ۲۰ نفر و بیش از ۳ میلیون تن ورق گَرم به کمتر از ۱۰۰ نفر داده شده است. این‎ها موجب شده تا رانتی بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان به جیب افراد خاص برود.
  27. نایب‌رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو مرغ درب مرغداری ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۲۳ تا ۲۴ هزار تومان است. علی رغم تاخیر در تخصیص نهاده‌های دامی، بخش اعظم مرغ مورد نیاز توسط مرغداران با نرخ مصوب تامین و عرضه می‌شود.
  28. دادگاه عالی آمریکا دادخواست ایالت تگزاس و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برای ابطال نتیجه انتخابات در ۴ ایالتی را که جو بایدن در آنها به عنوان پیروز اعلام شده است، رد کرد.
  29. سخنگوی سازمان غذا و دارو: علاوه بر واکسن‌های توزیع شده در شبکه بهداشتی کشور برای گروه‌های پر خطر، ۶۰۰ هزار دوز واکسن آنفلوانزای وارداتی با ارز نیمایی در شبکه داروخانه های کشور توزیع شد/ ایرنا
  30. بازی پرسپوليس - ذوب آهن لغو شد
  31. یادداشت؛ شاهین‌شهری‌ها در انتخابات سال آینده دقت نکنند، باید فاتحه ‌شهر را بخوانند/اعتماد مجدد به اعضایی که امتحان خود را پس داده‌اند کار عاقلانه‌ای نیست.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+