اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/9/26    کد خبر: 15722715   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

ایلامی‌ها خواستار حضور دکتر محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری شدند

ایلامی‌ها خواستار حضور دکتر محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری شدند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از تهران، روز گذشته 26 آذرماه 1399 جمعی از نخبگان و همچنین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان ایلام با رفتن به تهران و حضور در دفتر دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از وی خواستند که با توجه به تجارب مدیریتی و سوابق انقلابی در طول ادوار گذشته برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت‌نام به عمل بیاورند.


در ادامه دکتر محسن رضایی با حضور در این جمع ضمن خوش‌آمد گویی به حاضرین و اظهارنظر لطف آن‌ها نسبت به خویش اظهار کرد؛ نقش تأثیرگذار مردم ایلام چه قبل از انقلاب، چه بعد از انقلاب و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس به‌هیچ‌عنوان فراموش ناشدنی است‌‌.

وی افزود: ملت ایران و نسل اول انقلاب در قیام اول بزرگ‌ترین حکومت طاغوت را ساقط کردند و در ادامه ملت ایران و نسل دوم انقلاب در دفاع مقدس استکبار جهانی را شکست دادند و ان شا الله ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در قیام سوم در سال آینده (۱۴۰۰) با قیام اقتصادی خود آن‌ها در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، تحریم‌های ظالمانه قدرت‌های مستکبر جهانی، فقر، فساد و تبعیض را که زیبنده ملت ایران نیست شکست خواهند داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز کشور نیازمند یک قیام اقتصادی با اتکای انتقال قدرت از نسل اول و دوم انقلاب به نسل سوم و چهارم است، گفت: گفتمان اقتصاد مقاومتی که حضرت آقا بر آن تأکیددارند یعنی همان قیام، قیام برای رهایی از تحریم‌ها، سلطه‌های اقتصادی دشمنان و همچنین قیام علیه سوء مدیریت، نفوذ، فقر، فساد و تبعیض در داخل کشور..!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بزرگ‌ترین آسیب کشور سر دادن شعار، جلسات فارغ از خروجی و استفاده نکردن از ظرفیت جوانان و همچنین سوء مدیریت برخی از مدیران ناکارآمد است، گفت: برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 فعلاً در حال تحلیل صحنه هستیم و درصورتی‌که اگر مقدر بر این شد که حضور ما سرنوشت‌ساز خواهد بود به‌خصوص برای نجات اقتصاد کشور بدون شک ثبت خواهیم کرد و از همه ظرفیت‌های مجود نهایت بهره‌برداری را خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: بدون شک باید در ایران قیام اقتصادی اتفاق بی افتاد تا به فراخور مشکلات سایر بخش‌های مختلف کشور به‌خصوص در حوزه‌های مختلفی همچون اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی، اقشار و اصناف مختلف حل‌وفصل شود.

در پایان این دیدار دکتر عباس نصراللهی معاون اسبق اتباع وزارت کشور و همچنین از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به نمایندگی به بیان نکاتی چند در خصوص رشادت‌های مردم همیشه در صحنه ایلام و همچنین بیان مسائل و مشکلات پیش ناشی از سوء مدیریت‌ها پرداختند و از دکتر محسن رضایی خواستند که با توجه به برنامه‌های کامل و نجات‌دهنده‌ای به‌خصوص در حوزه اقتصاد کشور دارند برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ثبت‌نام به عمل بی آورند و از ظرفیت‌های داخل کشور نهایت استفاده و بهره را ببرند. انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+