اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/9/28    کد خبر: 15722744   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

انتخابات 1400 باید نتیجه یک قیام از جوانان نسل دوم و سوم انقلاب باشد/قیام سوم انقلاب باید فرهنگی و اقتصادی باشد

انتخابات 1400 باید نتیجه یک قیام از جوانان نسل دوم و سوم انقلاب باشد/قیام سوم انقلاب باید فرهنگی و اقتصادی باشد

 

دکتر محسن رضایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در تهران با بیان اینکه انتخابات 1400 باید نتیجه یک قیام از جوانان نسل دوم و سوم انقلاب باشد، اظهار کرد: ملت ایران و نسل اول انقلاب در قیام اول بزرگ‌ترین حکومت طاغوت را ساقط کردند و در ادامه نسل دوم انقلاب در دفاع مقدس استکبار جهانی را شکست داد، لذا بیانیه گام دوم انقلاب یک قیام هست که مقام معظم رهبری شما جوانان را به آن دعوت کرده تا قیام سوم خود را در حوزه فرهنگی و اقتصادی انجام دهید.


وی افزود: قیام سوم انقلاب در دو حوزه مهم فرهنگی و اقتصادی زمانی امکان پذیر خواهد شد که نسل سوم و چهارم انقلاب با همه توان خود به صحنه بی آیید، تا مشکلات اقتصاد داخلی را حل و تجارت خارجی را در منطقه فتح نمایند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما زمانی قدرتمند خواهیم شد که ابتدا به ساکن اقتصاد داخلی را توانمند کنیم و همچنین در منطقه دست برتری را داشته باشیم، تصریح کرد: زمانی دولت‌های اطراف به ایران وصل خواهند شد که ما بتوانیم اقتصاد کل منطقه را تصرف کنیم.

وی با تأکید بر اینکه زمانی آمریکا از منطقه خارج می‌شود که ما دست بالاتر را داشته باشیم، گفت: این اتفاق با جلسه گذاشتن، توافق‌نامه امضا کردن و سفرهای خارجی بی‌خاصیت میسر نخواهد شد.

رضایی خاطرنشان ساخت: بر این اعتقاد هستم که دیپلماسی و برجام های کاغذی باید در کشور جمع و به سمت برجام های عملیاتی حرکت کنیم چراکه ما دیگر فرصت آزمون‌وخطا نداریم و به‌شدت نیازمند دیپلماسی عملیاتی هستیم. ما باید قدرت تولید کنیم و هدف هم از این کار ایجاد یک ایران بزرگ است.

وی بیان داشت: ما ازبس‌که در این جلسات خارجی نجابت به خرج داده‌ایم که این‌ها امروز پرو شده و روی تبریز و خوزستان ما دست گذاشته‌اند. لذا باید به دنبال ایجاد یک ظرفیتی همچون بسیج از نسل سوم و چهارم انقلاب برای مبارزه با مشکلات پیش رو باشیم تا بتوانیم خودمان را در منطقه به‌خوبی تثبیت کنیم و از میراث امام (ره) و خون شهدا حفاظت به عمل‌آوریم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+