اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/11/16    کد خبر: 15722933   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

بودجه پیشنهادی سال 1400 شهرداری شاهین‌شهر، 287 میلیارد تومان است

بودجه پیشنهادی سال 1400 شهرداری شاهین‌شهر، 287 میلیارد تومان است

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، دویست و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر عصر امروز (سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه 1399) با تحویل لایحه پیشنهادی بودجه سال 1400 شهرداری و در بخش دوم جلسه با حضور امیر سرتیپ دوم محسن آذر افروز ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری پایان یافت.


احمدرضا پری تبار شهردار شاهین‌شهر در جلسه تقدیم بودجه شهرداری به شورای اسلامی شهر ضمن عرض تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و دهه مبارک فجر به بودجه 1399 اشاره کرد و گفت: علی‌رغم شرایط نامساعد اقتصادی و پیامدهای ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه ولی توانستیم با توکل بر خداوند متعال، همت همه کارکنان و کارگران و حمایت عزیزان شورای اسلامی شهر خدمات مطلوبی را به شهر و شهروندان ارائه نماییم.

وی در ادامه با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال 1400 شهرداری، 287 میلیارد تومان است، افزود: حدود 53 درصد بودجه به هزینه‌های عمرانی و 47 درصد به هزینه‌های جاری اختصاص‌یافته است.

شهردار شاهین‌شهر با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری بر اساس واقعیت‌ها و نسبت به سال گذشته ارزیابی و تدوین کرده‌ایم، بیان داشت: در این بودجه شاخصه‌هایی همچون افزایش سرانه فضای سبز، تکمیل پروژه‌های مهم و دیگر خدمات در نظر گرفته‌شده تا انشاء الله بتوانیم خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارجمند ارائه نماییم.

وی ضمن اشاره به مشکلات فعلی منابع درآمدی شهرداری، درآمدهای پایدار را بهترین راه برای وصول بودجه سال 1400 عنوان کرد و گفت: از همیاری‌ها و مساعدت‌های همه اعضای محترم شورای اسلامی شهر در راستای تصویب لوایح تشکر و قدردانی می‌کنم.

علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر نیز در این جلسه ضمن تبریک ولادت فرخنده حضرت زهرا (س) و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از شهردار و سایر دست‌اندرکاران تدوین بودجه پیشنهادی سال 1400 تشکر و گفت: امیدواریم با تشکیل کمیسیون‌های مربوطه و همچنین کارشناسی‌های لازم، بتوانیم بودجه را در زمان مقرر تصویب نماییم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+