اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/11/23    کد خبر: 15722955   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 10  دقیقه

رژه خودرویی و موتوری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب/اعلام برندگان اختتامیه فیلم فجر

رژه خودرویی و موتوری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب/اعلام برندگان اختتامیه فیلم فجر

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، جدیدترین اخبار جهان، ایران در قالب مجله خبری جویا طی ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر به اطلاع عموم خواهد رسید.


  1. نشست آسیب‌شناسی عملکرد روحانیت در تداوم انقلاب اسلامی از سوی مؤسسه فقاهت و تمدن سازی برگزار شد، این نشست با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی اکبرنژاد، تولیت مؤسسه فقاهت و استاد حوزه علمیه، همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی جهانگیری، استاد حوزه و مبلغ بین‌الملل و سهیل اسعد، پژوهشگر دینی و مبلغ بین‌الملل برگزار گردید.
  2. «خورشید» در فهرست ۱۵ تایی اسکار بهترین فیلم بین‌المللی قرار گرفت.
  3. رئیس بخش ICU کرونای بیمارستان اکبر مشهد: کرونا تاکنون ۱۰۱ کودک در این بیمارستان را قربانی کرده است.
  4. مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر چهارشنبه شب برگزار شد.
  5. زلزله پرقدرت ۶.۲ ریشتری جزیره «سوماترا» در اندونزی را به لرزه درآورد.
  6. نتایج نظرسنجی مؤسسه گالوپ نشان می‌دهد که حدود دوسوم از شهروندان آمریکایی از نحوه توزیع واکسن کرونا و روند واکسیناسیون در کشور خود ناراضی هستند.
  7. «صابرین نیوز» از هدف قرار گرفتن یک کاروان حامل تجهیزات لجستیک ارتش آمریکا در منطقه «الیوسفیه» بغداد خبر داد. گروه مقاومت «قاصم الجبارین» مسئولیت حمله را بر عهده گرفته است.
  8. ۱۲۰ عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای سرگشاده از جو بایدن رئیس جمهور این کشور خواستند تا به به توافق هسته‌ای بازنگردد و به دنبال بهبود روابط با تهران نباشد.
  9. ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی تیرماه ۱۴۰۰ از ۱۲ اسفند آغاز میشود.
  10. رهبر جریان صدر عراق: به مناسبت تصدی ریاست جمهوری جدید در آمریکا، این اشغالگر باید فورا با روش‌های دیپلماتیک و پارلمانی از عراق خارج گردد.
  11. وکیل ماریو بودیمیر با ارسال ایمیلی پرداخت ۲۵۰ هزار یورو از سوی باشگاه پرسپولیس به این بازیکن را تایید کرد.
  12. یکی از مقام‌های ارشد شرکت توئیتر گفته حساب کاربری رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این شبکه اجتماعی برای همیشه به حالت تعلیق در آمده، حتی اگر وی در سال ۲۰۲۴ نامزد ریاست‌جمهوری شود.
  13. دولت امارات متحده عربی در اقدامی برای تجدید کابینه خود «انور قرقاش» وزیر امور خارجه این کشور را از سمت خود برکنار کرد.
  14. رئیس‎کل سازمان امور مالیاتی: حقوق‌بگیران تا میزان 5 میلیون تومان از معافیت مالیات برخوردار می‌شوند.
  15. آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد/ ۲۱۹ هزار و ۹۰۸ نفر در ۱۹۵ شهرستان در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند.
  16. زیر ۱۸ ساله های فاقد کد ملی با شناسنامه دکتر بروند.
  17. چهارمین انفجار روز چهارشنبه در شهر کابل بدون تلفات/ در سه انفجار قبلی 4 نفر ازجمله فرمانده پلیس حوزه پنجم امنیتی شهر کابل کشته و 5 تن دیگر زخمی شدند
  18. رئیس جمهور افغانستان، رئیس پلیس کابل را در پی وخامت اوضاع امنیتی در پایتخت این کشور برکنار کرد
  19. گروه کارشناسان سازمان جهانی بهداشت پذیرفت که ویروس کرونا، منشایی خارج از چین داشته است
  20. سفارت ایران در بلاروس: آخرین زندانی ایرانی در بلاروس برای ادامه دوره محکومیت خود به ایران منتقل شد
  21. منابع آگاه گزارش دادند که دولت آمریکا درصدد است تا تحریم‌هایی را علیه برخی مقامات سابق و فعلی ارتش میانمار اعمال کند
  22. کاخ سفید: توافق هسته‌ای سکویی برای یک توافق جدید با ایران خواهد بود
  23. سخنگوی کاخ سفید: در حال تقویت دیپلماسی خود برای پایان دادن به جنگ در یمن از طریق فرآیند سازمان ملل هستیم
  24. لُجَین الهَذلول، فعال حقوق زنان و زندانی سیاسی در عربستان، پس از تحمل هزار و یک روز حبس سرانجام روز چهارشنبه ۲۲ بهمن از زندان آزاد شد.
  25. ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، روز چهارشنبه ۲۲ بهمن اظهار داشت، رویکرد ایران در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به سمت دور ترشدن از توافق هسته‌ای موسوم به برجام بوده است.
  26. به گفته سخنگوی وزارت بهداشت ایران، در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۸۵ بیمار تازه مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شدند و ۶۱ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
  27. سازمان بهداشت جهانی روز چهارشنبه ۲۲ بهمن اعلام کرد که در هفته نخست فوریه (۱۲ تا ۱۹ بهمن) موارد ابتلا به ویروس کرونا در جهان تا ۱۷ درصد و مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است.
  28. رئیسی: عراق زندانیان ایرانی محبوس را عفو کند
  29. اختتامیه جشنواره فجر؛ سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد به پوریا رحیمی سام برای فیلم زالاوا و سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن به گلاره عباسی برای فیلم ابلق و سیمرغ بلورین بهترین نقش اول مرد به رضا عطاران برای فیلم روشن و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن به ستاره پسیانی برای فیلم یدو
  30. همزمان با روند افزایش محبوبیت واکسن روسی کرونا به نام «اسپوتنیک وی» به ویژه بعد از تایید اثرگذاری بالای آن از سوی نشریه معتبر علمی «لنست»، بحرین نیز به جمع مشتریان این واکسن پیوست.
  31. لیونل مسی به رکورد ۹۰۰ بازی در دوران حرفه‎ای خود رسیدچ
  32. مراسم کلنگ زنی پروژه اصلاح و بازسازی بلوار اصلی روستای تاریخی مورچه خورت با همکاری انجمن خیرین خادم، بخشداری بخش مرکزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامي شهرستان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دهیاری و شورای اسلامی و به همت حاجیه خانم مریم رضی پور یادبود زنده یاد حاج محمد رضی پور انجام گرفت.
  33. رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۲۰۰ نفر از زندانیان استان اصفهان به مناسبت دهه فجر امسال خبر داد.
  34. مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص کیفیت ۱۲۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.
  35. خبرنگار وال استریت ژورنال مدعی شد که آژانس اتمی گزارشی را درباره اقدم ایران مبنی بر وارد کردن تجهیزات جدید به تاسیسات هسته‌ای اصفهان و آغاز تولید اورانیوم فلزی از روز ۲۰ بهمن ارائه کرده است.
  36. وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خطاب به دولت جدید آمریکا با بیان اینکه پنجره کنونی به سرعت در حال بسته شدن است، گفت: در پاسخ به عدم پایبندی آمریکا و اروپا به زودی اقدام جبرانی جدیدی اتخاذ خواهیم کرد.
  37. راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهرستان شاهین شهر و میمه بدلیل شرایط کرونایی و حفظ سلامتی مردم بصورت خودرویی و موتوروی برگزار شد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+