اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/1/31    کد خبر: 15723172   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 13  دقیقه

شهادت سردار حجازی،موج چهارم کرونا،خبرهای برجامی تا افزایش تسهیلات مسکن

شهادت سردار حجازی،موج چهارم کرونا،خبرهای برجامی تا افزایش تسهیلات مسکن

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، ششمین مجله خبری این رسانه در 31 فروردین‌ماه ۱۴۰۰ در سال «تولید؛ پشتیبانی، مانع زدایی ها» با خبرهای مهمی از ایران-جهان-اصفهان و… طی ۲۴ ساعت گذشته به اطلاع و سمع شما مخاطبین همیشه همراه خواهد رسید؛


  1. مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سید محمد حسین زاده حجازی صبح سه‌شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.
  2. مهلت ثبت‌نام ناشران و مؤسسات قرآنی برای حضور در نمایشگاه مجازی قرآن کریم فردا (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد.
  3. سید حسن نصرالله در پیامی به رهبر انقلاب درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت.
  4. صندوق بازنشستگی کشوری: نام نویسی مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان به مبلغ ۱٠میلیون تومان از اردیبهشت آغاز می‌شود.
  5. سخنگوی وزارت خارجه ایران: در وین هیچ گفت‌وگوی مستقیم و یا غیر مستقیم با ایالات متحده نداریم.
  6. شاخص کل بورس تهران امروز با افت ۸هزار  و ۹۸واحدی (٠.۶درصد) در سطح ۱ میلیون و ۲۱۶هزار واحد قرار گرفت.
  7. واکنش ایران به خبر مذاکره ایران و عربستان: همواره از گفت‌وگو با پادشاهی سعودی استقبال کرده‌‌ایم.
  8. امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس: براساس تصمیم ستاد کرونا از هفته آینده به مدت دو هفته جلسات علنی مجلس برگزار نمی‌شود.
  9. مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۰ اردیبهشت تمدید شد.
  10. سخنگوی قوه قضاییه: به مناسبت ماه مبارک رمضان بخشنامه‎‌ اعطای مرخصی۲۰ روزه زندانیان اجرایی می‌شود.
  11. یوفا رسما اعلام کرد که بازیکنان حاضر در سوپرلیگ اروپا، از حضور در یورو ۲۰۲۰ و جام جهانی منع خواهند شد.
  12. منابع غربی به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی‌اتمی از آغاز گفت‌وگوهای فنی میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی‌اتمی در وین خبر دادند.
  13. گابریل کالدرون از سوی فیفا به عنوان کارشناس آنالیز اکوسیستم فوتبال ایران انتخاب شد.
  14. سردار فلاح زاده، به جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد.
  15. اتصال مراکز دولتی به نسخه الکترونیک تا پایان اردیبهشت
  16. مردانی، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا: باید تعطیلی عمومی اعلام شود و هیچ‌کس از خانه خارج نشود و هر کس تخطی کرد، دستگیر و زندانی شود
  17. آغاز انتخاب رشته کنکور دکتری
  18. فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه
  19. مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا :با کمبود یخچال های مخصوص نقل و انتقال واکسن کرونا اسپوتنیک وی در ایران مواجه هستیم.
  20. سران قوا برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در مجموع با اختصاص بیش از ۵۵۰ میلیون تومان، در سی و چهارمین جشن گلریزان ستاد دیه مشارکت کردند
  21. وزیر تعاون مخالفت خود را با تصویب آن بخش از "طرح جوانی جمعیت" مجلس که به محدود کردن غربالگری ژنتیک منجر می‌شود، اعلام کرد
  22. پایگاه خبری رویداد ۲۴ گزارش داد محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، به ویروس کرونا مبتلا شده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.
  23. مجلس به علت موج چهارم کرونا ۲هفته تعطیل شد
  24. نیره سادات احتشام رضوی، همسر شهید نواب صفوی پس از تحمل یک دوره بیماری به همسر شهیدش پیوست.
  25. پژوهشگر موسسه کوئینسی، کارشناس آمریکایی: ایران هیچ برنامه تسلیحات هسته‌ای در دستور کار خود ندارد.
  26. سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین: سطح غنی‌سازی UF۶ تولیدی ایران ۵۵.۳ درصد بوده است.
  27. بنا بر گزارش دانشگاه امریکایی جانز هاپکینز، آمار مرگ در اثر شیوع همه‌گیری کرونا در سطح جهان از مرز سه میلیون نفر گذشته است.
  28. در پی زلزله صبح یکشنبه در گناوه؛ نیروگاه بوشهر: تمامی تاسیسات، تجهیزات و ساختمان‌های نیروگاه اتمی بوشهر در صحت کامل هستند.
  29. غریب‌آبادی: نتایج گفت‌وگوها در وین به مقامات‌ عالی نظام گزارش می‌شود.
  30. به همت بنیاد هابیلیان فهرست بیش از ۲۵۰ حساب کاربری جعلی گروهک تروریستی منافقین در شبکه اجتماعی توییتر شناسایی و افشا شد.
  31. افشین سلیمان‌پور بازیگر و مدرس تئاتر شامگاه ۲۸ فروردین‌ بر اثر ایست قلبی درگذشت.
  32. نتایج اولیه دکتری ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش اعلام شد.
  33. نمایندگان مجلس با ارجاع لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور به کمیسیون اقتصادی به منظور بررسی بیشتر موافقت کردند.
  34. قرعه کشی اولین پیش فروش محصولات ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.
  35. رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن تهران: در سال جدید افزایش قیمت روغن‌موتور نداریم و اگر در بازار نیز افزایش قیمتی وجود داشته باشد؛ غیرقانونی است.
  36. نمایندگان مجلس صدور و تحویل چک‌های تضمین شده توسط بانک‌ها به مشتری، صرفاً از طریق سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی دسته چک (صیاد) امکان‌پذیر دانستند.
  37. عضو هیات عامل بانک مسکن: تسهیلات ساخت در تهران و کلانشهر‌ها تا ۴۵۰ میلیون تومان و در بافت فرسوده به ۳۰۰ میلیون تومان به شرط استفاده از فناوری‌های نو افزایش یافت.
  38. نام نویسی اینترنتی مرحله‌ی دوم وام ضروری بازنشستگان کشوری از اول اردیبهشت آغاز می شود.
  39. وزیر راه گفت: هرگونه معامله در بنگاه‌های املاک باید کد رهگیری دریافت کند و خلاف این موضوع تخلف محسوب و با آن به طور حتم برخورد می‌شود.
  40. شماری از جمعیت اهل سنت ایران از حسن روحانی به خاطر عدم اجرای وعده‌های انتخاباتی او مبنی بر تامین حقوق مربوط به ادیان، اقوام و مذاهب به دیوان عالی کشور شکایت بردند.
  41. محققان روسی روز دوشنبه ۳۰ فروردین اعلام کردند یافته‌های جدید از مطالعه واکسن کرونای روسی «اسپوتنیک وی» بر روی ۳.۸ میلیون نفر نشان می‌دهد که اثربخشی آن ۹۷.۶ درصد است.
  42. در میانه گزارش‌های ضدونقیض درباره مذاکرات بین ایران و عربستان، خبرگزاری فرانسه از قول یک مقام عراقی و یک دیپلمات غربی تایید کرد که مقامات ارشد امنیتی ریاض و تهران در بغداد با هم دیدار کرده‌اند. برای اولین بار روزنامه فایننشال تایمز گزارش داده بود که مقامات ارشد امنیتی ایران و عربستان ۲۰ فروردین در بغداد دیدار کردند اما مذاکرات آن‌ها به نتیجه‌ای نرسیده است.
  43. دیوان محاسبات کشور می‌گوید ذخایر سنگ آهن ایران ۳.۳ میلیارد تن برآورد می‌شود و اگر اکتشافات جدید صورت نگیرد، ذخایر سنگ آهن کشور تا ۱۸ سال آینده تمام می‌شود.
  44. وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای از کشته شدن ۲۰۰ تروریست در حمله هوایی به تدمر خبر داد.
  45. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت: کیفرخواست برای چهار عضو شورای شهر و شهردار ایلام صادر شده است.
  46. رئیس قوه قضائیه گفت: قضات پیش از صدور حکم، به دنبال صلح و سازش طرفین دعوا باشند؛ شوراهای حل اختلاف و نهادهای داوری و میانجی‌گری بهترین سازوکارها برای این کار هستند.
  47. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: ساخت قطعه دوم آزادراه تهران- شمال، فعال‌ترین پروژه عمرانی کشور است و به هیچ وجه تعلل کار در این پروژه نداریم.
  48. سخنگوی قوه قضائیه گفت: بخشنامه‎‌ای برای اعطای مرخصی ۲۰ روزه به بخش قابل توجهی از زندانیان صادر شده و این بخشنامه در روزهای آینده ابلاغ و اجرایی خواهد شد.
  49. هیئت سعودی شامل ۶ نفر، از جمله مشاور عالی رتبه امنیتی ولیعهد عربستان و به سرپرستی خالد بن علی الحمیدان، رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی بود. در مورد هیئت ایرانی نیز قابل ذکر است که این هیأت ۵ نفره بود و ریاست آن را یک مقام عالی رتبه در ایران بر عهده داشت و نمایندگان کلیه نهاد‌های ایرانی از جمله سپاه پاسداران و "نیروی قدس" در آن حضور داشتند.
  50. سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه و رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران در وین، در واکنش به برخی گزارش‌های کذب منتشرشده در رسانه‌های غربی، تأکید کرد که به هیچ وجه بحثی تحت عنوان «توافق موقت» یا موضوعاتی از این دست در گفتگو‌های میان جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۴ مطرح نیست. وی تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران تنها در خصوص گام نهایی جهت رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران گفتگو می‌کند و شایعاتی نظیر طرح‌های گام به گام یا توافق موقت، بی‌پایه و اساس است.
  51. بر اساس اعلام وزارت بهداشت ۲۴۳۴۶ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۳۹۸ ن نیز جان باختند.
  52. سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اخبار منتشر شده در خصوص گفت‌وگوی ایران و عربستان گفت: نقل‌ قول‌های متضادی در این خصوص منتشر شده، ایران همواره از گفت‌وگو با پادشاهی سعودی استقبال کرده و آن را به نفع مردم دو کشور و صلح و ثبات منطقه‌ای دانسته و این فکر [رویکرد] ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+