اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/2/17    کد خبر: 15723206   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

اسامی تائید شدگان ششمین دوره انتخابات شورای شهر شاهین‌شهر اعلام شد

اسامی تائید شدگان ششمین دوره انتخابات شورای شهر شاهین‌شهر اعلام شد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، پس از پایان مهلت 14 روزه هیات نظارت شهرستان شاهین‌شهر و میمه برای تعیین صلاحیت 136 نفر از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر امروز 9 اردیبهشت‌ماه 1400 با پایان مهلت زمان قانونی هیات نظارت مستقر در فرماندار شاهین‌شهر و میمه این هیات نظر نهایی خود را طی ابلاغی در تائید 66 نفر دارای صلاحیت اعلام کرد.


لذا از تعداد 136 داوطلب جهت 7 کرسی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر 70 نفر نتوانسته‌اند از فیلتر هیات نظارت بر انتخابات عبور و تأییدهای لازم را دریافت کنند که این افراد ۴ روز فرصت اعتراض دارند.

در صورت که افراد رد صلاحیت اعتراضی داشته باشند اعتراض آن‌ها باید در هیات عالی استان اصفهان رسیدگی شود، هیات عالی استان نیز ۱۰ روز فرصت دارد تا صلاحیت افرادی که را معترض بودند، را بررسی نمایید. در نهایت بار دیگر نامزدهای ردصلاحیت شده ابلاغی از طرف هیات عالی استان‌ها چهار روز فرصت خواهند داشت تا به فرمانداری‌ها مراجعه کرده و اعتراض خود را برای رسیدگی به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام کنند.

در ادامه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ۱۰ روز زمان دارد تا به اعتراض‌ها رسیدگی کند.  برنامه‌ریزی‌شده است که به شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر؛ ‌در ۵ روز اول پاسخ داده شود و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر ۱۰ روز فرصت پاسخ‌دهی به اعتراضات را دارند. در این مرحله هم اگر نامزدی رد صلاحیت شود می‌توان اعتراض خود را به هیات نظارت مستقر در تهران اعلام و پیگیری نمایید.

خلاصه آنچه در اسامی منتشر پیدا است که اعضای کنونی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر به جزء علیرضا جهانگیری نتوانسته‌اند تأییدهای لازم از سوی هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای شهر دریافت کنند.(ظاهرا برخی منابع آگاه عنوان کردند آقایان علیرضا جهانگیری و علی ضامن مسعودی، احمد عظیمی که جزو تایید صلاحیت شدگان می باشند طی نامه ای از ادامه این رقابت انصراف خود را به فرمانداری شاهین شهر و میمه اعلام کرده اند با این حساب رقابت بین 63 نفر خواهد بود.)

در پایان جا دارد پایگاه خبری صدای جویا و اصحاب رسانه شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسؤولین از زحمات حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام‌جمعه شاهین‌شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس، اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اعضای محترم هیات نظارت، سید نصرالدین صالحی دادستان انقلابی شاهین‌شهر، مجموعه وزارت اطلاعات و همچنین جریانات انقلابی شهر ازجمله؛ عدالت‌خواهی که به‌صورت شبانه‌روز تلاش کردند تا با شفاف‌سازی و دقت در راستای بیانات مهم مقام معظم رهبری که وقایع شورای ادوار گذشته که تا حدود بسیار زیادی موجب آسیب به چهره شهر بودند، تکرار نشود، تشکر و از درگاه خداوند متعال در این ماه مبارک رمضان برای همه این عزیزان اجر و پاداش توأم با طول عمر و سلامتی و همچنین خدمت صادقانه و بی‌منت مسئلت می‌نمایید.

در پایان امیدواریم مردم شاهین‌شهر با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آگاهانه به دور از نگاه حزبی و جناحی و همچنین قبیله و قبیله گرایی خدمت گذرانی را برای خود و توسعه و آبادانی شهر شاهین‌شهر انتخاب کنند که به قول امام‌جمعه بعداً از انتخاب آن‌ها پشیمان نشوند.

-------------------

گزارش از نورالله جویا خبرنگار و فعال رسانه‌ای

-------------------

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+