اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/2/11    کد خبر: 15723234   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

رسیدگی به صلاحیت داوطلبین عضویت شورای شاهین‌شهر و میمه پایان یافت

رسیدگی به صلاحیت داوطلبین عضویت شورای شاهین‌شهر و میمه پایان یافت

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، هیأت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه طی اطلاعیه‌ای به شرح زیر از پایان یافتن رسیدگی به صلاحیت داوطلبین عضویت در ششمین شوراهای 6 شهرستان شاهین‌شهر و میمه به شرح زیر خبر داد؛


بسمه‌تعالی

 رسیدگی به صلاحیت داوطلبین عضویت در شورای اسلامی شهرها در هیأت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه پایان یافت.

بر اساس تقویم انتخاباتی پیش‌بینی‌شده پس از پایان کار بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی در 22 فروردین سال جاری، هفتم اردیبهشت‌ماه 1400 بررسی صلاحیت داوطلبان بر اساس مواد 51 و52 آیین‌نامه اجرایی  و گزارشات مستند مراجع ذی‌صلاح، استعلام‌های مأخوذه و تحقیقات به‌عمل‌آمده در هیات‌ نظارت برای 6 شهر شهرستان پایان یافت و صلاحیت 132 نفر از داوطلبان مورد تائید هیات نظارت قرار گرفت و گزارش آن جهت اعلام نتیجه به داوطلبان تحویل فرمانداری شهرستان گردید.

آنچه در فرآیند بررسی صلاحیت‌ها برای اعضای هیئت نظارت شهرستان مدنظر قرار گرفت، تنها مفاد قانون انتخابات شوراها و آیین‌نامه اجرایی مربوطه بود و این رسیدگی در فضایی کاملاً روشن و مستند صورت پذیرفت.

در مسیر بررسی صلاحیت‌ها، التهابات نابجا، پیش‌داوری‌های غیرمنصفانه، قضاوت‌های نادرست، اقدامات خلاف اخلاق و ایراد و تهمت و افترا از سوی عده‌ای محدود، به‌قصد تحمیل نظر و برهم زدن تمرکز اعضا انجام شد ،که کوچک‌ترین اثری در تغییر نظر در پرونده‌ها نداشت و در ادامه کار و برگزاری انتخابات هم بی‌تأثیر خواهد بود. البته حمایت‌ها و نظرات صائب و ارزشمند دلسوزان واقعی راهگشا بوده و مورد انتظار است.

هیات نظارت ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه

10 اردیبهشت‌ماه 1400

این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که روز پنج‌شنبه در پی اعلام اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت شده شهرستان شاهین‌شهر  و میمه از طریق پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا ستاد اطلاع‌رسانی انتخابات فرمانداری شهرستان و میمه به‌عنوان مجری برگزاری انتخابات در یک اقدامی کاملا عجولانه و به نوعی بازدارنده پیش‌تر آن را تکذیب کرده و تهدید به طرح دعوا علیه رسانه صدای جویا کرده بودند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+