اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/1/21    کد خبر: 15724026   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

عضو شورای شهر شاهین شهر؛

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیازمند حمایت ویژه دولت می باشد

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیازمند حمایت ویژه دولت می باشد

  عضو شورای شهر شاهین شهر گفت: بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی یکی از مطالبات بحق شهروندان از سال های گذشته تا امروز بوده و از ابتدای دوره ششم این مهم در اولویت مدیریت شهری قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین شهر اصفهان، گل جهان شکرزاده در شصت و هفتمین نشست علنی اظهار کرد: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی یکی از مطالبات بحق شهروندان از سال های گذشته تا امروز بوده و از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی این مهم در اولویت مدیریت شهری قرار گرفته است.


 وی افزود: مواردی به اختیارات شورای اسلامی برمی گردد که در بودجه 1401 دیده شده و همچنین پیگیری مجدانه خرید اتوبوس به شهرداری خصوصاً به سازمان مدیریت حمل و نقل تکلیف شده که امیدواریم با اخذ تسهیلات دولتی گام اول بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی برداشته شود.

عضو شورای شهر شاهین شهر ادامه داد:  افتتاح نواحی ۶گانه شهری و سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری، نقش آفرینی و سهم مردم در اداره شهر را دو چندان خواهد کرد، همچنین رویکرد شهردار جدید شاهین شهر در خصوص اجرای طرح هایی با محوریت فرهنگی اجتماعی پسندیده و مقبول است تنها توقع شورای اسلامی شهر ارسال های طرح های مختلف به شورای اسلامی جهت بررسی در کمیسیون های تخصصی است.

شکرزاده در پایان از آغاز اجرای طرح «مساجد کانون نورانی محلات» با هدف توسعه فرهنگ شهروندی و مفاهیم اخلاقی به همت شهرداری و همکاری مراکز فرهنگی مذهبی از جمله دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی با حمایت شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: این طرح می تواند نقش بسزایی در تقویت روحیه دینی و فرهنگی شهروندان داشته باشد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+