اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/1/22    کد خبر: 15724046   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

یادداشت؛

قیام مجلس بر علیه عوام فریبی

قیام مجلس بر علیه عوام فریبی

  فعال سیاسی خطاب به مجلس یازدهم آورده است؛ چهره‌ای اسلامی به خود بگیرید، شعارهای ضد استکباری بدهید، رفتار خود را با ابزار رسانه انقلابی به نمایش بگذارید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مهدی بصراوی فعال سیاسی اصول‌گرا طی یادداشتی با عنوان «قیام مجلس علیه عوام‌فریبی» خطاب به مجلس یازدهم آورده است؛ چهره‌ای اسلامی به خود بگیرید، شعارهای ضد استکباری بدهید، رفتار خود را با ابزار رسانه انقلابی به نمایش بگذارید. مشکلات مردم را ساده‌انگاری کنید و جواب‌های عوام‌پسند بدهید. رسانه سراسری به شما اعتماد کند. برای شما برنامه‌ای ویژه تدارک ببینند. شبکه‌ای از دوستان، اقوام و نزدیکان تشکیل دهید تا مبلغ رفتار منجی گونه شما باشند. با شعار مبارزه با فساد وارد شوید اما به این بهانه رانت را در اختیار حلقه نزدیک خود قرار دهید، به منابع مالی تبلیغاتی ملی دسترسی پیدا کنید و خود را در قامت ریاست‌جمهور آینده ایران تصور کنید. امروز اشبه ترین عضو کابینه به دکتر احمدی‌نژاد کیست؟ کدام یک از اعضا کابینه از ظهور خود به‌عنوان یک نجات‌دهنده خبر می‌دهد؟ جوان مؤمن انقلابی باید تقوا داشته باشد، عملگرا باشد، از شعار پرهیز کند و از احساسات و نیازهای محرومین به نفع خود بهره‌برداری تبلیغاتی نکند. جناب وزیر محترم شما تا این جای کار آمده‌اید اما امروز نمایندگان مجلس بر علیه انحراف قیام کردند، درخواست استیضاح شما منتظر اعلام وصول ریاست محترم مجلس است تا نشان دهد جهاد تبیین مختص گذشته نیست و از تجربه گذشته ما آینده را خواهیم ساخت. تجربه عوام‌فریبی چیزی جز تحریف و انحراف نیست. اما همه خریدنی نیستند هنوز همه مصلحت اندیش و منفعت‌گرا نشده‌اند، اصول‌گرایی هنوز به معنای وفاداری به آرمان‌های اصیل انقلاب است.


دست شما برای نخبگان سیاسی و انقلابی رو شده است. به قول یکی از چهره های شاخص مجلس شما شاید یک مجری تلویزیونی خوب باشید اما وزیری توانا نخواهید بود. استیضاح شما امری است بسی دشوار، همه چیز را در انحصار گرفته اید، فرمانده ای که قرار بود به یاد دوستان شهیدش در برابر فساد بی ایستد امروز مصلحت اندیش شده و از شما حمایت می کند. روزگاری خواهند گفت که از خون احمد کاظمی ها، شهید حججی ها ققنوس وار زاییده شده اند و از مصلحت اندیشی فرمانده که قرار بود افتخار و یادگار دفاع مقدس باشد وزیر پرحاشیه و رانتی...! نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاریخ شما را قضاوت خواهد کرد که چه کردید با ملت شهید پرور ایران اسلامی. انتخاب با شماست. خود شکنیم آئینه شکستن خطاست.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+