اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/2/11    کد خبر: 15724147   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

امام جمعه شاهین شهر:

برای ریشه کنی بدحجابی باید از معلمان استفاده شود

برای ریشه کنی بدحجابی باید از معلمان استفاده شود

  امام جمعه شاهین شهر گفت: جامعه فرهنگی پای هر کاری بیایند موفق خواهند شد، اگر آنها پای ارتقا فرهنگ و حجاب بیایند موفق خواهند شد و برای ریشه کنی بدحجابی باید از معلمان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار صدای جویا، حجت الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن قدردرانی از حضور مردم شاهین شهر در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امروز مناسبت‌های زیادی را علاوه بر روز قدس داریم از جمله روز شوراها و سالروز ارتحال علامه مجلسی که عالم برجسته‌ای در جهان اسلام است.


وی با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا با بیان اینکه شوراها در سالم‌سازی محیط زیست، فعالیت‌های فرهنگی و ساختار شهری بسیار نقش مؤثری دارند، افزود: اعضای شورای اسلامی باید مسابقه خدمت رسانی بگذارد و الگوی سایر کارگذاران نظام در رسیدگی به مشکلات مردم بگذارند.

**وعده دادن به مردم کارآمد نیست

امام جمعه شاهین شهر گفت: وعده دادن و ادعا داشتن برای مردم کارآمد نیست و مردم بسیار ادعا شنیده‌اند، مردم می‌خواهند عمل را ببینند، مردم وفادار تشنه عمل و صداقت هستند و دوره چهار ساله دوره آزمایش اعضای شوراهای شهر و روستا است.

وی با بیان اینکه نظام سلطه با سیاست‌های شیطانی به دنبال خدشه دار کردن چهره نظام مقدس اسلامی است، ادامه داد: از این رو مردم با هوشیاری خود اجازه چنین امری را نداده‌اند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه بزرگداشت مقام کارگر و معلم ضروری است، اضافه کرد: معلم جایگاه بسیار رفیعی دارد و مانند انبیا به تربیت صحیح اسلامی باید بپردازد. جامعه باید برای معلم ارزش قائل باشد، از سوی دیگر معلمان نیز باید بدانند در چه جایگاهی هستند.

وی با بیان اینکه معلم باید به دنبال تعلیم و تربیت باشد و بالاتر از مقام مدرسی دارد، افزود: مردم باید از معلمان فردی در تراز شهید مطهری را انتظار داشته باشند و مطالبه کنند.

امام جمعه شاهین‌شهر ابراز داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از صلاحیت و شایستگی معلم صحبت شده و اصلی‌ترین ویژگی معلم باید التزام به اسلام ناب محمدی باشد و اوف بر کسانی که با ابلاغ و اجرای سند ۲۰۳۰ بسیاری از دانش آموزان را به ورطه انحطاط کشیدند.

**تربیت کردن جز لاینفک کار معلمان است

وی با بیان اینکه تربیت کردن جز لاینفک کار معلمان است، افزود: مردم از معلمان انتظار دارند که فرزندانشان را مسلمان به بار بیاورند و باید در هجمه‌های فرهنگی دانش آموزان را حفظ کنند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه متأسفانه برخی از جریان‌هایی وجود دارند که قصد دارند هزینه امر به معروف و نهی از منکر را بالا ببرند، گفت: اگر کسی سوال شد شما صدها ساعت کلاس قرآن داریم اما بچه‌های دیپلمه ابتدایی‌ترین نکات قرآنی را نمی‌دانند و این کم فروشی است.

وی افزود: جامعه فرهنگی پای هر کاری بیایند موفق خواهند شد، اگر آنها پای ارتقا فرهنگ و حجاب بیایند موفق خواهند شد و برای ریشه کنی بدحجابی باید از معلمان استفاده شود.

**جنگ روانی آمریکا در کشور آغاز شده است

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه یکی از ظلم‌هایی که توسط برخی از دولت‌ها و جریان‌های سیاسی به کشور شده کاهش سرمایه‌های اجتماعی است، افزود: در برخی از مواقع امر به معروف و نهی از منکر کم رنگ شد و وضعیت فرهنگی کشور به سمت نامناسبی حرکت کرد.

وی با بیان اینکه جنگ روانی آمریکا برای تقابل مردم با مسئولان در کشور شروع شده است، مانع تراشی‌های آمریکا دلیلی بر عدم دستیابی به مذاکرات هسته‌ای شده است، گفت: شرایط دولت بایدن بسیار شکننده است، از دستگاه دیپلماسی می‌خواهیم که از خطوط قرمز رهبر معظم انقلاب فراتر نروند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+