اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/3/17    کد خبر: 15724311   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فعال رسانه‌ای؛

حجت‌الاسلام دعایی ثابت کرد بدون جیره و مواجب هم می‌شود در رکاب مردم بود

حجت‌الاسلام دعایی ثابت کرد بدون جیره و مواجب هم می‌شود در رکاب مردم بود

  فعال رسانه‌ای گفت: زنده‌یاد دعایی ساده‌زیست بود و کار راه‌بندان بی جیره و مواجب و بدون بادیگارد و خدم و حشم در رکاب مردم بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مرضیه زارع نویسنده و فعال رسانه‌ای طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود به در گذشت حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و مدیرمسئول روزنامه اطلاعات به شرح زیر پرداخته است؛


 

«مدت‌های زیادی است که شیرینی سیاست کامم را تلخ کرده و حتی خبرهایش را با اکراه و گاه و بیگاه دنبال می‌کنم. اما دیدم که می‌شود مسئول باشی و صاحب‌نام و شهره باشی و زیر و وکیل و عامی و رعیت در خانه‌ات رفت و آمد کنند. اما همان آدم 40 سال قبل باشی، همان زندگی ساده‌ای که وعده‌اش را امام مستضعفان داد بود را پیش گرفته باشی.

می‌شود مسئول و مدیر بالانشین نباشی و بر تل کاه‌های فقرا کوه‌های سربفلک کشیده قیطریه و الهیه و قلهک را فتح نکرده باشی و همچنان دم از انقلاب بزنی.

حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی ثابت کرد که می‌شود در همین مملکت تیلیاردرهای آقازاده و پدران سیاسی یقه دیپلمات مدعی انقلابشان که سوار بر ماشین‌های دودی در شهرها جولان می‌دهند، سوار بر پیکانی باشی و در این آشوب دهه 40 که بیش از 42 سال از عمر انقلابش می‌گذرد وارد بازار مکاره مسئولان و مدیران نشوی، اما زندگی کنی و به‌عنوان یک شخصیت سیاسی و فرهنگی در خانه‌ات همیشه باز باشد.

کاری به‌خوبی و بدی این مرحوم ندارم که ایشان هم امام، معصوم و مبرا از خطا و اشتباه و گناه نبوده و قصد بت‌سازی هم ندارم. یا حالا که فوت کرده بخواهم از ایشان قدیس بسازم اما خواستم بگویم در همین 1401 هم می‌شود. مدیر و مسئول بود و مثل زنده‌یاد دعایی ساده‌زیست بود و کار راه بنداز بی جیره و مواجب و بدون بادیگارد و خدم و حشم در رکاب مردم بود.

آقایان مجلسی و دولتی که تا خرخره دست در مال بیت‌المال و سوار بر سادگی و صداقت مردمان این دیار هستید گوش بزنگ روز مکافات باشید».

کد خبر؛ 24311

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+