اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/5/10    کد خبر: 15724534   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر؛

رشد 30 درصدی اعتبارات شهرستان شاهین‌شهر و میمه نسبت به سال گذشته

رشد 30 درصدی اعتبارات شهرستان شاهین‌شهر و میمه نسبت به سال گذشته

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: رشد 30 درصدی اعتبارات قطعاً پاسخگوی نیازها و اولویت‌بندی‌های شهرستان نیست، اما باید از آنچه داریم با یک برنامه‌ریزی صحیح درست استفاده نماییم.

سید محمد کاظمی طبا صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در شاهین‌شهر اصفهان ضمن تسلیت ایام سرور و سالار شهیدان آقا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد:  جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه روز گذشته با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، بخشداران، کارشناسان دفاتر برنامه‌ریزی و فنی و رؤسای ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.


وی با بیان اینکه میزان اعتبار شهرستان شاهین‌شهر و میمه نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد داشته است، گفت: این عدد قطعاً پاسخگوی نیازها و اولویت‌بندی‌های شهرستان نیست، اما باید از آنچه داریم با یک برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند استفاده درست داشته باشیم.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر اینکه باید در راستای انجام تعهدات و بهره‌برداری از پروژه‌ها، از ظرفیت اعتبارات استانی، مشارکت خیرین و همچنین ردیف‌های مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بزرگ استفاده نمود، تصریح کرد: در حوزه دستگاهی، نظام اولویت‌بندی پروژه‌ها به ترتیب با پروژه‌های نیمه‌تمام و بر اساس میزان درصد بالاترین پیشرفت خواهد بود و لازم است دراین‌خصوص از ظرفیت‌های نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی استفاده گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه در اعتبارات سال جدید، بودجه هیچ اداره‌ای نسبت به سال گذشته کاهش نداشته است، افزود: انتظار می‌رود با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی هر چه زودتر نسبت جمع‌بندی و ارائه گزارش از وضعیت اعتباری و پیشرفت فیزیکی طرح‌های نیمه‌تمام و همچنین انجام به‌موقع مبادلات موافقت‌نامه‌ها و هماهنگی با مدیران کل استانی اقدام شود تا فرصت استفاده هرچه سریع‌تر شهروندان از طرح‌های عمرانی و خدماتی نیمه‌تمام فراهم گردد.

فرماندار شاهین‌شهر در قسمتی دیگر از سخنان خود به پیگیری‌های صورت‌گرفته در خصوص تکمیل و تجهیز پروژه‌های عمرانی که بالغ بر ۱۰ سال از شروع آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از جاده جدید علویجه و ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان از جمله دو پروژه ی مهمی هستند که در هفته دولت و در سال جاری افتتاح خواهند شد.

وی همچنین یکی از اولویت‌های مدیریت شهرستان در سال جدید را پیگیری رفع کمبودهای بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر و از جمله ی آن تجهیز آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو و اتاق عمل بیمارستان برشمرد و ادامه داد:  اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای متعلق به شهرستان بر مبنای فصول مشخص و بر اساس ضوابط بودجه سال 1401 مشخص می‌گردد.

کد خبر؛ 24534

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+