اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/5/22    کد خبر: 15724639   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

با انتشار مطلبی؛

نقد جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر به نگاه تبعیض‌آمیز مسئولان شهری

نقد جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر به نگاه تبعیض‌آمیز مسئولان شهری

  جریان مطالبه‌گر عدالت‌خواهی شاهین‌شهر بار با انتشار مطلبی مستندگونه در شبکه‌های اجتماعی رویکرد تبعیض‌آمیز مسئولان شهری شاهین‌شهر را در مناطق حاشیه‌نشین را سؤال برده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جریان مطالبه‌گر عدالت‌خواهی شاهین‌شهر این بار با انتشار مطلبی مستندگونه در شبکه‌های اجتماعی رویکرد تبعیض‌آمیز مسئولان شهری شاهین‌شهر را در مناطق حاشیه‌نشین و کم برخورداری همچون گلدیس زیر سؤال برده‌اند.


شاهین شهر

متأسفانه در اين سال‌ها شاهد رويكرد تبعیض‌آمیز مسئولان شهري به مناطق كمتر برخورداری مانند گلديس بوده‌ایم. اين در حالي است كه غالباً جمعيت زيادي در اين مناطق زندگي می‌کنند،  اما ظاهراً نوع نگاه مدیران شهری شاهین‌شهر به گونه دیگری است.

مردم محله‌های خيابان سلمان و ابوذر حدود ٩ سال است كه با جمع‌آوری امضا و درخواست‌های متعدد از مسئولان وقت شهرداري و شورای شهر  تقاضاي تخصيص بودجه جهت احداث فضاي سبز را داشته‌اند كه با بی‌تفاوتی مدیران وقت مواجه شده‌اند!

ظاهراً اعضاي شورای شهر و مسئولان شهرداري، محله‌هایی مانند گلديس را اصلاً به‌حساب نیاورده‌اند؟!

چطور‌ می‌شود این‌همه سال به اين محله‌ها بی‌تفاوت بود و تمام امكانات را به مركز شهر و برخي محله‌های شورا نشين معطوف كرد؟!

کاش اعضای شورا برای یکسال هم شده محل سکونت خود را به گلدیس یا مسکن مهر منتقل می‌کردند تا مردم آن مناطق نیز کمی از مواهبی که آقایان اطراف منازل خود احداث می‌کنند برخوردار می‌شدند!

هرچند مدیران شهری عنوان می‌کنند با تغییر  رویه در مدیریت شهری و استفاده از نظر معتمدین محلی طرح‌های خوبی از لحاظ کمی و  کیفی برای مناطقی مانند گلدیس در اولویت قرار گرفته ولی هنوز این طرح که با پیگیری ۹ساله ی مردم همراه بوده همچنان جز اولویت‌های امسال نخواهد بود و حقیقتاً کاسة صبر مردم لبريز شده و اگر اعضای شورا شهر و مسئولان شهرداري فكري براي اين مناطق نكنند مطالبه گران تمام خواهد شد و مردم به صحنه خواهند آمد و انعكاس گسترده‌ای از اين نگاه تبعیض‌آمیز مخابره خواهند کرد!

پیشنهاد می‌کنیم به‌صورت ضربتي طرح‌هایی را که برای مردم محسوس باشد اولویت قرار دهید تا جبران این‌همه سال بی‌مهری و نگاه تبعیض‌آمیز به نقاط کمتر برخوردار شده باشد.

برخی اعضای شورای اسلامی شهر نیز چند صباحی با همین فضای سبز و امکانات موجود در محلة خود بسازند تا کمی امکانات به مناطق حاشیه‌نشین شهر برسد!

کد خبر؛ 24639

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+