اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/5/28    کد خبر: 15724696   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

عضو شورای راهبردی فراکسیون مناطق محروم مجلس؛

اصفهان قلب هویتی تمدن ایرانی اسلامی است

اصفهان قلب هویتی تمدن ایرانی اسلامی است

  عضو شورای راهبردی فراکسیون مناطق محروم مجلس گفت: اصفهان قلب هویتی تمدن ایرانی اسلامی است و نقش اصفهان و نخبگان اصفهانی در شکل‌گیری و پیشرفت تمدن شیعه در عصر صفوی و پس از آن در تاریخ بی‌نظیر بوده است.

به گزارش خبرنگار صدای جویا از لنجان اصفهان، محمود نقدی پور در جمع اعضای بنیاد فرهنگی صبح قریب استان اصفهان در فرهنگ‌سرای پایداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و  مدافعان حرم و امنیت کشور و تبریک سالروز بازگشت آزادگان به مام میهن، اظهار کرد: اصفهان کانون فرهنگ، هنر و تمدن ایران اسلامی است.


 وی نقش اصفهان را در شکل‌گیری تمدن ایرانی اسلامی بی‌بدیل و بی‌نظیر دانست و افزود: همان گونه که عنوان شد استان اصفهان قلب  هویتی تمدن ایرانی اسلامی است و نقش اصفهان و نخبگان اصفهانی در شکل‌گیری و  پیشرفت تمدن شیعه در عصر صفوی و  پس از آن در تاریخ بی‌نظیر بوده است.

 عضو شورای راهبردی فراکسیون مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصفهان همیشه کانون تولید دانش و هنر و انتشار آن به سراسر جهان بوده است و گواه این امر حضور نخبگانی است که از تمامی نقاط ایران از دیروز و امروز در اصفهان بوده‌اند.

وی در پایان از زحمات اعضای بنیاد فرهنگی صبح قریب در استان اصفهان که فعالیت‌های ارزشمندی را در پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر؛ 24696

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+