اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/8/6    کد خبر: 15725094   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین شهر عنوان کرد؛

شهرستان شاهین شهر و میمه دارای ۲۷۹ هزار نفر جمعیت است

شهرستان شاهین شهر و میمه دارای ۲۷۹ هزار نفر جمعیت است

  فرماندار شاهین شهر گفت: اداره مالیات شاهین‌شهر در حال حاضر با کمبود ۱۳ نفر نیروی انسانی رو به رو است.

به گزارش خبرنگار صدای جویا از شاهین شهر اصفهان به نقل از مهر سیدمحمد کاظمی طبا در جلسه شورای اداری و فعالان اقتصادی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی بابیان اینکه شهرستان شاهین شهر و میمه دارای ۲۷۹ هزار نفر جمعیت است، اظهار داشت: این شهرستان در زمینه دارا بودن واحدهای تولیدی به ویژه در زمینه تولید لبنیات، لوازم خانگی و دیگر صنایع از جایگاه خوبی در سطح استانی و حتی ملی برخوردار است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر در بررسی‌های صورت گرفته دوهزار و ۱۰۰ واحد صنعتی در شهرستان وجود دارد ابراز داشت: مالیات فشارهای زیادی را به این واحدهای تولیدی وارد می‌کند.

فرماندار شاهین‌شهر با بیان اینکه در حال حاضر در اداره مالیات شاهین شهر و میمه ۱۳ نیروی انسانی کم داریم، افزود: از این رو در بحث بخشودگی جرایم مالیاتی و تخصیص آنها مشکل داریم.

وی با اشاره به کاهش ضرایب فعالیت با توجه به افزایش نرخ تورم نیز تصریح کرد: ضوابط سخت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بانکی و عدم استقبال از تسهیلات سرمایه ثابت گوشه‌ای از مشکلات در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی است.

کاظمی طبا افزود: از دولت انتظار داریم برای رونق کسب و کار به واحدهای اقتصادی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی واقع در این شهرستان کمک کند.

کد خبر؛ 25094

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+