اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/9/3    کد خبر: 15725368   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

طی آیینی؛

رئیس جدید اداره صمت شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد

رئیس جدید اداره صمت شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد

  طی حکمی از سوی مدیرکل صمت استان اصفهان، علیرضا علیپور به‌عنوان سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی گردید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور فرماندار، معاون مدیرکل و کارشناسان صمت استان اصفهان، رؤسای ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و همچنین رؤسای اتحادیه‌ها روز چهارشنبه ۲ آذر در محل فرمانداری برگزار شد.


سید محمدرضا کاظمی طبا در این مراسم طی سخنانی با اشاره به مسئولیت خطیر سازمان صمت که ترکیب سه وزارتخانه است، افزود: تنوع و گستردگی وظایف این سازمان حائز اهمیت است و بخش عمده‌ای از معیشت مردم وابسته به عملکرد آن بوده؛ بنابراین حداکثر دقت باید دراین‌خصوص به عمل آید. وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه صمت باید مجموع اقدامات این اداره بایستی رضایتمندی مردم، اصناف و صنعتگران را به همراه داشته باشد، افزود: شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای بالغ بر ۲۰۰۰ واحدی صنعتی تولیدی بزرگ و کوچک است‌ و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و بازدیدهای هفتگی صورت‌گرفته از صنایع مختلف شهرستان دریافته‌ایم که این مجموعه نیازمند تعامل بیش از گذشته با دولت در جهت رفع موانع پیشروی خود هستند و لذا حمایت و پیگیری رفع مشکلات صنایع از خواسته‌های اصلی مدیریت استان است. فرماندار شاهین‌شهر و میمه از تجارت و کسب کار به‌عنوان یکی دیگر از ارکان اداره صمت نامبرده و با اشاره به وجود ۴۲ اتحادیه صنفی و  بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی پروانه‌دار و بدون پروانه در شهرستان افزود: اصناف از جنس مردم هستند و نظارت بر آنان بر حسب قوانین و تکالیف کلان اقتصادي نيازمند مشاركت آگاهانه است؛ لذا باید نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشت و حمایت لازم را از کسب کارهای کوچک عملیاتی نمود. وی همچنین خواستار همکاری با دستگاه‌های نظارتی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی دریافت شده از جمله سامانه ۱۲۴ شد، گفت: استقرار معدن طلای موته و استحصال طلا از خاک تا تولید در این مجموعه از ظرفیت‌های شهرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد. در پایان این مراسم از فعالیت‌های آقای محمد منظری تقدیر و همچنین طی حکمی از سوی مدیرکل صمت استان اصفهان، علیرضا علیپور به‌عنوان سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان معرفی گردید.

کد خبر؛25368

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+