اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/10/2    کد خبر: 15725570   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

دو گروه از روحانیون مشغول یاد دادن آموزه‌های دینی به دانش‌آموزان شاهین شهری/ارشاد فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر با اعزام روحانیون لباس شخصی آقا و خانم به زندان‌ها

دو گروه از روحانیون مشغول یاد دادن آموزه‌های دینی به دانش‌آموزان شاهین شهری/ارشاد فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر با اعزام روحانیون لباس شخصی آقا و خانم به زندان‌ها

  امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: دو گروه از روحانیون اعزامی از شهر مقدس قم هم اکنون در مدارس شاهین‌شهر مشغول یاد دادن آموزهای دینی به دانش‌آموزان هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا ملاک برتری آدمی است. تقوا و پرهیزکاری معیار پذیرش اعمال است. تقوا موتور محرکه خوبی‌هاست.


وی قبل از پرداختن به مناسبت‌های هفته پیشرو خاطرنشان ساخت: جمعه هفته آینده به مناسبت گرامی داشت حماسه تاریخی بزرگ 9 دی میزبان چند تن از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس خواهیم بود.

خطیب نمازجمعه‌های شاهین‌شهر تصریح کرد: حضور مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار شاهین‌شهر در حماسه پیشرو 9 دی بعد از اینکه در چند ماه اخیر اوباش اجاره‌ای تحرکاتی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران اسلامی انجام دادند به‌شدت واجب و ضروری است.

وی با بیان اینکه یک گروه روحانیون تبلیغی به نام «ضیافت» به دعوت دفتر امام‌جمعه شاهین‌شهر از قم به این شهر تشریف آورده‌اند تا در مدارس آموزه‌های دینی را به دانش‌آموزان یاد دهند، ادامه داد: همچنین یک کارگروه تبلیغی دیگر از روحانیون با همکاری آموزش‌وپرورش که تعداد آنها حدود 22 نفر هست به نام «امیر بیان» از شهر مقدس قم به شاهین‌شهر تشریف آورده‌اند که در حوزه آموزش مسائل دینی و فرهنگی به دانش‌آموزان کمک کرده و آموزش‌های لازم را به آنها بدهند.

حجت‌الاسلام هاشمی گفت: هر چند سند ننگین 2030 در مجموعه‌هایی مانند آموزش‌وپرورش و وزارت علوم در گذشته عملیاتی شده بود و آسیب‌هایی هم به دنبال داشته است؛ اما باید تلاش کنیم که آثار این آسیب‌ها را به کمک روحانیون کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: برای برخی از فریب‌خوردگان اخیر در حال اعزام روحانیون آقا و خانم با لباس شخصی به برخی بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها هستیم که این فریب‌خوردگان را راهنمایی، ارشاد و به مسیر صحیح هدایت کنند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با اشاره به مناسبت‌های تقویمی هفته پیشرو اظهار کرد: سوم دی‌ماه روز ثبت‌احوال نام‌گذاری شده است، در سال 1297 اولین شناسنامه به نام فاطمه ایرانی ثبت شد و حدود 97 سال پیش صدور شناسنامه (ولادت - مرگ - ازدواج و طلاق) برای هر فرد ایرانی الزامی شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح، عیسی بن مریم (ع) و تبریک فرا رسیدن این روز عنوان کرد: اگر به‌ضرورت میلاد حضرت مسیح دقت کنیم بر ضرورت وحدت جبهه ایمان در مقابل جبهه کفر و دنیاپرستی می‌توان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی گفت: به افرادی که در سراسر جهان ادعا می‌کنند ما مسیحی و طرف‌دار حضرت عیسی (ع) و مریم مقدس هستیم و در ادامه این افراد مروج هم‌جنس‌بازی و فرهنگ بی بندباری و خشونت علیه جامعه بشری هستند نباید اعتماد و حتی ارتباط برقرار کرد؛ چراکه این افراد ترویج دهند فرهنگ شیطان پرستی هستند نه راه و روش پیامبر آسمانی حضرت مسیح (ع)..!

وی با بیان اینکه کتاب آسمانی قرآن همه ادیان الهی را به وحدت دعوت کرده است، افزود: و در ادامه همین کتاب آسمانی جامعه بشری را به پرستش خداوند متعال دعوت و راهنمایی می‌کند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: یکی از راهبردهای جبهه استکبار ایجاد یاس و ناامیدی است و دلیل این عمل آن هست که با پیشرفت و ایران مقتدر اسلامی به‌شدت مخالف هستند. اما باید به آنها بگوییم هیچ غلطی نخواهید کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان‌های بین‌المللی رسمی در حوزه رشد علمی جزو هشت کشور برتر دنیا هستیم. گفت: بر اساس آمار و ارقام جهانی درحالی‌که در حوزه معیشت در جایگاه خوبی در جهان قرار گرفته‌ایم؛ اما برخی جوانان احساس می‌کنند ما جزو فقیرترین و ضعیف‌ترین کشورهای دنیا هستیم.

حجت‌الاسلام هاشمی تصریح کرد: اعتراضات اخیر در کشور ارتباطی با معیشت و اقتصاد نداشت و بیشتر در حوزه ترویج آزادی و کارهای خلاف عفت و شرع بود و دین‌ستیزان در فضای مجازی نیز تلاش کردند که ایران را به سمت ترویج فرهنگ غربی و مشروب‌خوری و بی‌حجابی سوق دهند که به در بسته برخورد کردند.

وی با بیان اینکه بسیاری از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر فرزند طلاق بودند، گفت: برخی خیال می‌کنند که همه چیز در آمریکا گل‌وبلبل است درحالی‌که خود آمریکا هم اکنون با آسیب‌های اجتماعی فراوانی از جمله خودکشی، طلاق و اعتیاد و غیره در حال دست‌وپنجه نرم کردن است.

کد خبر؛25570

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+