اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/10/4    کد خبر: 15725581   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر خبر داد؛

اضافه‌شدن 8 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شاهین‌شهر

اضافه‌شدن 8 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شاهین‌شهر

  شهردار شاهین‌شهر گفت: روز گذشته 8 دستگاه اتوبوس از 22 دستگاه اتوبوس واحدهای خریداری شده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرداری شاهین‌شهر اضافه شد.

سعید ابریشمی راد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با تسلیت فرا رسیدن ایام حزن‌انگیز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) به‌تمامی ادیان الهی اظهار کرد: شهرداری شاهین‌شهر عضو مجمع شهرداران آسیایی (AMF) شد.


وی افزود: AMF  یک سازمان بین‌المللی غیردولتی و غیرانتفاعی است که در سال ۲۰۰۸ تأسیس و برای تشویق دولت‌های محلی، شوراهای شهر و شهرداران شهرهای عضو برای یافتن راه‌حل‌هایی پیرامون تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه فعالیت‌های خود برای حمایت از اهداف تعریف شده و بررسی ایده مشارکت عمومی در راستای ارتقای همگرایی بیشتر در آسیا ایجاد شد.

شهردار شاهین‌شهر همچنین اضافه کرد: روز گذشته 8 دستگاه اتوبوس از 22 دستگاه اتوبوس واحدهای خریداری شده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرداری شاهین‌شهر اضافه شد و در راستای خدمات‌رسانی بهتر همشهریان گرامی می‌توانند از این اتوبوس‌های خریداری شده استفاده نمایند.

کد خبر؛25581

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+