اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/10/9    کد خبر: 15725618   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

معاون سیاسی سپاه؛

جهاد تبیین تنها داروی خنثی‌کننده توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است

جهاد تبیین تنها داروی خنثی‌کننده توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است

  معاون سیاسی سپاه گفت: داروی خنثی‌کننده جنگ ترکیبی کشوری غربی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران جهاد تبیین است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلابی اسلامی در پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدانی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: 9 دی که به نام میثاق امام و امت نام‌گذاری شده است روز نصرت الهی بر مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی که در فتنه 88 با بصیرت به صحنه آمدند و بساط فتنه گران را با این حضور به‌موقع و هوشمندانه خود جمع‌آوری کردند.


وی با تأکید بر اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر ضرورت آشنایی بیشتر و تبیین بسیاری از مسائل برای جوانان و نوجوانان با خباثت‌های دشمنان تأکید جدی و ویژه‌ای شده است، افزود: دلیل اصلی ناراحتی دشمنان از ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت روبه‌جلو و پیشرفت هست که دارند.

معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تقویت محور جبهه مقاومت به‌خوبی در مقابلی دشمنان آمریکایی، عبری و عربی خود نشان داده است که ظرفیت ایجاد یک تمدن بزرگ اسلامی و زمینه فراهم ساختن ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (ع) را دارد.

وی با مطرح‌کردن این سؤال که چرا 9 دی 1388 به‌عنوان روز بصیرت نام‌گذاری شد، ادامه داد: بهترین جواب به این پرسش آن هست که بگوییم که در فتنه 1388 مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور به‌موقع و آگاهانه خود تمامی محاسبات جبهه آمریکایی - صهیونیستی را خنثی‌سازی کردند.

سردار جوانی خاطرنشان ساخت: یکی از کاندیداهای انتخاباتی با نام میرحسین موسوی دروغ بزرگی تحت عنوان تقلب در انتخابات را مطرح و تلاش کرد بین نظام و مردم ایجاد بدبینی و دوگانگی ایجاد کند و در این راستا رسانه‌های دشمنان ایران بیکار ننشستند و تمام تلاش خود را به کار بستند که با تقویت این ادعا در کشور فتنه ایجاد و بساط این نظام را جمع کنند؛ اما حضور مردم در حماسه 9 دی تمامی نقشه‌های آنها را ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر که توسط برخی افراد جاهل و نادان اتفاق افتاد در سال 1388 در بستر انتخابات و به شکل دیگری ما آن را مشاهده کرده بودیم، ادامه داد: فتنه 88 اساس حرکت فریب و گول‌زدن مردم و با شعار دفاع از رأی و حقوق مردم بودند و دشمنان هر چه بافته بودند پنبه شد.

معاون سیاسی اضافه کرد: مهم‌ترین چیزی که امروز می‌تواند توطئه دشمنان در قبال نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران خنثی‌سازی و فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خاموش کنند مسئله مهم جهاد تبیین است. چراکه جهاد تبیین دشمن را به‌شدت عصبانی کرده و برای او ایجاد مزاحمت کرده است.

وی تاکید کرد: آمریکایی و اسرائیلی ها به شدت از استقلال، امنیت، قدرت دفاعی ایران اسلامی ترسیده اند به همین دلیل اقدام به ترور و شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت از جمله شهید سلیمانی کرده اند.

سردار جوانی اظهار کرد: در این جنگ ترکیبی و شناختی که با تمرکز بر موفقیت ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که کسی آنها را نبیند دشمن با رسانه های خود علیه ما به راه انداخته است تنها توسط داروی مهم و تاثیر گذار جهاد تبیین خنثی سازی می شود.

کد خبر؛25618

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+