اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/10/23    کد خبر: 15725711   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

پشت پرده شعار «زن، زندگی، آزادی» انقلاب جنسی غرب است/سرمایه‌گذاران غربی از صنعت پورنوگرافی سالیانه 79 هزار میلیارد دلار به جیب می‌زنند

پشت پرده شعار «زن، زندگی، آزادی» انقلاب جنسی غرب است/سرمایه‌گذاران غربی از صنعت پورنوگرافی سالیانه 79 هزار میلیارد دلار به جیب می‌زنند

  امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: سرمایه‌گذاران غربی و صهیونیستی از صنعت پورنوگرافی سالیانه بین از 79 هزار میلیارد دلار سود به جیب می‌زنند، صنعتی که تجسم و نمایش بی‌پرده از آمیزش جنسی در انسان با هدف ایجاد هیجان، تحریک یا ارضای جنسی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی  اظهار کرد: امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام می‌فرمایند؛ تقوا ترس از گناه است، انسان‌های باتقوا، عفیف‌اند، احتیاجاتشان بسیار کم است و مردم به خیر و نیکی‌شان امیدوار و از شرّ و بدی‌شان در امان‌اند.


وی با تبریک و تهنیت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و نام‌گذاری این روز به نام روز مادر و زن و همچنین امام خمینی (ره) افزود: بر اساس روایت معتبری پیامبر اکرم(ص) می فرمایند؛ «همانا خداوند عزوجل به خاطر خشنودی حضرت فاطمه الزهرا(س)  خشنود می شود و برای خشم او خشمناک می گردد» و «خداوند با غضب حضرت فاطمه زهرا(س) غضب مى کند و با رضاى او خشنود مى شود».

خطیب نماز جمعه های شاهین شهر با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) خیلی به پدر بزرگوارشان نبی مکرم اسلام(ص) شبهات داشتند و قلب او پر از ایمان به خداوند متعال بود، تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر غربی که امروز با تبلیغات شعاری همچون «زن، زندگی و آزادی» می خواهند خود را طرفدار حقوق زن نشان دهند ولی در واقع پشت پرده این شعار برخواسته از انقلاب جنسی است. که هم اکنون آمریکا و اروپا را به انحطاط کامل کشانده است.

وی با تاکید بر اینکه شعار زن، زندگی و آزادی به زودی همچون کشتی تایتانیک تمدن غرب را غرق خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: بر اساس آمارهای نهادهای بین المللی همچون سازمان ملل نرخ تجاوز به عنف در آمریکا و اروپا بالاترین از دیگر نقاط دنیاست و از هر 4 چهار دختر در کشورهای مدعی حقوق بشر آمریکا و اروپا یک نفر و از هر 6 پسر یکی نفر دچار تجاوزات بی رحمانه جنسی شده است.

حجت الاسلام هاشمی گفت: روند رشد معضلات اجتماعی و فرهنگی در غرب باعث شده است که از قاعده و قانون تشریفات خانوادگی عبور و به سمت رسمیت بخشیدن به همجنس‌بازی و رابطه با حیوانات و غیره حرکت کنند.

وی یادآور شد: ترویج کنند شعار «زن، زندگی و آزادی» در ایران شخصی به نام عبدالرحمن حاجی احمدی سرکرده گروهگ تروریستی پژاک بوده است که خود این شخص یکی از متجاوزین به دخترش بوده است که باعث خودکشی او می شود.

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: به همه طرف‌داران شعار «زن، زندگی و آزادی» پیشنهاد می‌کنم مقاله «چرا همه محافظان عبدالرحمن حاجی احمدی دختران زیبا هستند؟» را به‌دقت مطالعه کنند تا به‌درستی به اهداف شوم و پلید این شخصیت شیطانی و همکار سازمان مجاهدین خلق پی ببرند.

وی با بیان اینکه سردمداران و سرمایه‌گذاران غربی و صهیونیستی از صنعت پورنوگرافی سالیانه بین از 79 هزار میلیارد دلار سود به جیب می‌زنند، صنعتی که تجسم و نمایش بی‌پرده از آمیزش جنسی در انسان با هدف ایجاد هیجان، تحریک یا ارضای جنسی است که در قالب‌های مختلف از جمله کتاب، عکس، پویانمایی، مجسمه، متن، نقاشی، فیلم، بازی و مجله ارائه می‌شود، تصریح کرد: هدف از این کار جلوگیری از سقوط نظام سرمایه‌داری خود و رسیدن به اهداف پلید و شیطانی که برای آن میلیاردها دلار هزینه کرده‌اند هست.

حجت‌الاسلام هاشمی به مناسبت‌های دیگر هفته پیشرو از جمله؛ انتصاب مقام معظم به امام‌جمعه تهران توسط امام خمینی (ره) بود که نشان از شناخت  و توانایی ایشان توسط حضرت امام (ره) در آن زمان بود اشاره کرد و افزود: خیلی مراقب باشیم که گرفتار اهداف پلید و شیطانی حکومت‌های سلطه‌جو و طاغوت‌ها نشویم.

وی به اهانت های اخیر نشریه صهیونیستی شارلی ابدو در فرانسه به ساحت مقدس مرجعیت نیز اشاره ای کرد و گفت: روژه گارودی  استاد دانشگاه، فیلسوف، از رزمندگان مقاومت فرانسه و نویسندهٔ سرشناس کمونیست فرانسوی بود. او بخاطر نوشته‌هایش و موضع‌گیری‌های سیاسی‌اش به عنوان یک منکر هولوکاست توجه عمومی را به خود جلب کرد و توسط همین دولت به اصلاح مدعی آزادی و حقوق بشر فرانسه به شکل غریبانه ای در گذشت.

امام‌جمعه شاهین‌شهر خاطرنشان ساخت: سابقه تاریخی نشریه شیطانی شارلی ابدو از گذشته تا هم اکنون به خوبی نشان می دهد آزادی بیان و حقوق بشر ابزار سرکوب حقیقت شده است.

کد خبر؛25711

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+