اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/10/24    کد خبر: 15725716   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

سارق اموال باغداران و کشاورزان شهرهای گز و گرگاب دستگیر شد

سارق اموال باغداران و کشاورزان شهرهای گز و گرگاب دستگیر شد

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق اموال باغداران و کشاورزان شهرهای گز و گرگاب با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال باغداران و کشاورزان در شهرهای گز و گرگاب رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: در این رابطه ماموران انتظامی شهرستان با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود سارقی حرفه ای را در یکی از محلات شهر گرگاب شناسایی و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: این سارق در ساعاتی که باغداران و کشاورزان در محل نبودند با استفاده از یک قیچی مخصوص قفل درب اتاقک و انباریهای داخل باغات را شکسته و تجهیزات کشاورزی و اموال موجود در محل را به سرقت می‌برد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف بیش از ۸۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارق خاطرنشان کرد: متهم ۲۸ ساله که پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه ارتکابی اعتراف و در تحقیقات تکمیلی تا کنون به ۱۲ فقره سرقت از اموال باغداران و کشاورزان شهرهای مذکور اعتراف کرده است .

سرهنگ ثابت راسخ از کشاورزان و باغداران محترم خواست از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی با ارزش در اماکن فاقد حفاظ ایمن خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. کد خبر؛ 25716

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+