اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/11/1    کد خبر: 15725767   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

دستگیری سارقان دوربین های مداربسته در شاهین شهر

دستگیری سارقان دوربین های مداربسته در شاهین شهر

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری دو سارقی خبر داد که اقدام به سرقت دوربین های مداربسته در سطح معابر و همچنین سرقت اموال موجود در ساختمان های در حال ساخت شاهین شهر می‌کردند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین های مداربسته از جلوی مغازه ها، منازل و مجتمع های مسکونی در سطح شاهین شهر، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.


وی افزود در این رابطه ماموران کلانتری ۱۲ شاهین شهر با اشراف اطلاعاتی خود عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و مشخص شد این افراد منزلی را در یکی از روستاهای شهرستان پاتوق خود کرده و اموال مسروقه را در محل نگهداری و در آنجا به فروش می رسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: در نهایت در عملیاتی ضربتی این دو سارق به همراه یک فرد مالخر دستگیر، و در بازرسی پاتوق آنها مقادیری قابل توجه اموال مسروقه شامل دوربین های مداربسته، ابزارآلات، سیم برق، شیرآلات و لوله و اتصالات ساختمانی و... کشف شد.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس برای مقابله با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت در سطح شهر ستان از شهروندان خواست: ضمن رعایت نکات و هشدار های پلیسی در صورت مشاهده موارد مشکوک در محلات سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. کد خبر؛ 25767

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+