اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/11/8    کد خبر: 15725798   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

رئیس سازمان صمت اصفهان؛

اصفهان آمادگی لازم برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی را دارد

اصفهان آمادگی لازم برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی را دارد

  رئیس سازمان صمت استان اصفهان گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در اصفهان فراهم شده است.

امیرحسین کمیلی در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی، شکلات و تجهیزات کافه و رستوران استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان حضور و بازدید از نمایشگاه‌های بین‌المللی است که در استان اصفهان برگزار می‌شود.


وی افزود: حضور و بازدید از غفرهای شرکت‌کنندگانی که در نمایشگاه‌های استان اصفهان موجب می‌شود که از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را احصاء و در خصوص حل‌وفصل آنها برنامه‌ریزی بهتری انجام بدیم.

رئیس سازمان صمت استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه‌ها فرصت خوبی هم برای تولیدکننده به‌عنوان عرضه‌کننده کالا و هم برای مصرف کنند به‌عنوان اینکه کالای با کیفیت تری خریداری کند هست، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در اصفهان همیشه برای سازمان صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان یکی از متوالیان امر نقطه عطفی در را توسعه و پیشرفت صنایع ایران بوده است.

وی تأکید کرد: از برگزاری نمایشگاه‌ها چه داخلی و چه خارجی حمایت می‌کنیم و برای این حمایت نیز، بسته‌های حمایتی داریم که شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به سازمان صمت از آن استفاده کنند.

کمیلی با بیان اینکه اصفهان در حوزه آرد و نان و شیرینی یک استان پیشرو بوده است و هم اکنون اجرای طرح مردمی‌کردن یارانه‌ها در آن در حال اجرا هست، تصریح کرد: زیر ساخت‌های لازم برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در اصفهان فراهم شده است.

کد خبر؛25798

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+