اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/11/9    کد خبر: 15725817   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر خبرداد؛

پیش‌بینی 570 عنوان برنامه به مناسبت 44 سالگرد پیروزی انقلاب در شاهین‌شهر و میمه

پیش‌بینی 570 عنوان برنامه به مناسبت 44 سالگرد پیروزی انقلاب در شاهین‌شهر و میمه

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: تاکنون بالغ بر ۵۷۰ عنوان برنامه به مناسبت 44 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش‌بینی گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طبا در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: رویکرد برگزاری برنامه‌ها، جشن‌ها و فعالیت‌های مختلف در جای‌جای شهرستان همراه با ایجاد فضایی نشاط‌آفرین، دارای محتوا، همراه با ابتکار و نوآوری با محوریت مردم و تسهیلگری مسئولان در امور باشد.


 وی با تأکید بر فضاسازی مناسب این ایام، دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین بیان اهداف آن به جوانان دانست و افزود: بهترین بررسی و تحلیل در ارتباط با انقلاب، در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده است و بر این اساس رهبر معظم انقلاب ضمن ارائه تحلیلی از گذشته و حال انقلاب، نقشه راه پیشروی کشور را هم به همه معرفی فرموده‌اند.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه از تشکیل ۲۰ كميته تخصصی و ۵ ستاد شهری براي برگزاري برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر ۵۷۰ عنوان برنامه در این خصوص پیش‌بینی گردیده است.

وی با اشاره به اهمیت انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای افکار عمومی خاطر کرد: مسئولان ادارات و نهادهای دولتی موظف‌اند در راستای امیدآفرینی در جامعه، گزارش عملکرد و اقدامات اساسی و مؤثر در طی ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب را به بهترین شکل و گسترده برای مردم تبیین و تشریح کنند.

کاظمی طبا تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بازدید مسئولین از نقاط کم‌تر برخوردار، برگزاری زنگ انقلاب در ۶ شهر شهرستان و تلاش در پیگیری و رفع مشکلات مردم مورد تأکید است.

کد خبر؛25817

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+