اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/11/27    کد خبر: 15726073   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر؛

شاهین‌شهر با حضور اقوام مختلف جلوه‌ای از شکوه تمدن ایران بزرگ است

شاهین‌شهر با حضور اقوام مختلف جلوه‌ای از شکوه تمدن ایران بزرگ است

  شهردار شاهین‌شهر گفت: شاهین‌شهر با حضور اقوام مختلف جلوه‌ای از شکوه تمدن ایران بزرگ است به همین منظور برای داشتن هویت مستقل روی عنصری مشترک باید متمرکز بود.

به گزارش خبرنگار علمی پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سعید ابریشمی راد شهردار شاهین‌شهر در نخستین همایش هوش مصنوعی و متاورس اظهار داشت: شاهین‌شهر با حضور اقوام مختلف جلوه‌ای از شکوه تمدن ایران بزرگ است به همین منظور برای داشتن هویت مستقل روی عنصری مشترک باید متمرکز بود.


وی ادامه داد: دانش، زبان مشترک و تفاهم انسان‌ها با هر قوم و نژادی است، چراکه در قوانین علمی مرزی وجود ندارد و بنابر ظرفیت‌های موجود، علم و دانش می‌تواند شاکلهٔ هویت مستقل شاهین‌شهر شود.

شهردار شاهین‌شهر تصریح کرد: برگزاری این همایش نقطه عطف معرفی شهر دانش و خلاقیت در کشور است، وجه تسمیه شهر دانش و خلاقیت با برگزاری سه رویداد ملی در سال آینده وارد فاز اجرایی می‌شود.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر ضمن تشکر و قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری نخستین همایش هوش مصنوعی و متاورس اظهار داشت:  بنابر تاکید فراوان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهتمام جهت تحقق جایگاه ایران اسلامی در بین ده کشور برتر هوش مصنوعی در جهان؛ همین امر برداشتن گام‌های اساسی در این مسیر تحول‌آفرین را به ارکان مختلف تصمیم‌ساز گوشزد می‌نماید.

نادر آخوندی یزدی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در برگزاری نخستین همایش هوش مصنوعی و متاورس اظهار داشت: هوش مصنوعی در بروز شدن ارائه خدمات مطلوب و دقیق شهرداری ها به مردم تحول آفرین و نقطه عطف خواهد بود که با استفاده از دیتاهایی که به تصمیم سازان خصوصا در شورای شهر ارائه می‌شود در اتخاذ تصمیم و نتیجه گیری کمک شایانی می کند.

وی افزود: جوانان نخبه و شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله افعالی) لازم است به این حوزه ورود نمایند و حمایت شوند.

کد خبر؛26073

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+