اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/12/2    کد خبر: 15726154   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

با انتشار مطلبی؛

انتقاد تند جریان عدالت‌خواهی از اظهارات نسنجیده رئیس شورای شهر شاهین‌شهر

انتقاد تند جریان عدالت‌خواهی از اظهارات نسنجیده رئیس شورای شهر شاهین‌شهر

  جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر متشکل از جمعی از روحانیون و طلاب مطالبه‌گر و عدالت‌خواه با انتشار مطلبی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «آقای گل به خودی» از اظهارات نسنجیده اخیر بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر به‌شدت انتقاد کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر متشکل از جمعی از روحانیون و طلاب مطالبه‌گر و عدالت‌خواه با انتشار مطلبی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «آقای گل به خودی» از اظهارات نسنجیده اخیر بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر به‌شدت انتقاد کرده‌اند.


پس از اظهارات امام‌جمعه علیه مطالبه‌گران و در عوض سکوتشان در برابر هتک حرمت کنندگان، بهرام عمویی سینی رئیس شورای شهر شاهین‌شهر نیز از این مواضع خوششان آمده و در مقام دفاع از حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام‌جمعه بر می خیزد و ضمن دفاع از اظهارات وی اعلام می‌کند. مسئولان مانع افراد فرصت‌طلب و مداخله‌گر شوند؟!

حالا که بهرام عمویی سینی جوانان مطالبه‌گر شهر را فرصت‌طلب و مداخله‌گر خوانده‌اند لازم است خاطره‌ای را به ایشان یادآوری کنیم!

 در انتخابات دو دوره قبل وقتی آقای عموئی به‌خاطر عملکرد نامطلوب و انتقادات جوانان مطالبه‌گر و همین پایگاه و جریان عدالت‌خواهی در انتخابات شورا رأی نیاورد، در تماس با بچه‌های پایگاه عدالت‌خواهی ضمن گلایه شدید از برگزارکنندگان و ناظران انتخابات شورا با ادعای تقلب و خرید و فروش گسترده در انتخابات از پایگاه عدالت‌خواهی و همین جوانان مطالبه‌گر درخواست می‌کرد که به مسئله انتخابات شورا ورود کنند و از روند برگزاری انتخابات انتقاد نمایند.

آقای عموئی سینی! آن‌وقت که در انتخابات رأی نیاوردید و منافع شخصی‌تان به خطر افتاد و با ما تماس گرفتید که برای شما کاری کنیم! آن زمان ما فرصت‌طلب و مداخله‌گر نبودیم؟!

 آن روز چرا از ما درخواست مداخله در انتخابات داشتید؟ ! حالا امروز که به‌صورت کاملاً مستند رسوائی اخلاقی مجموعه‌ای که زیر دست شماست و شما باید بر آن نظارت می‌کردید و نکردید که ما از همین ضعفِ نظارت انتقاد می‌کنیم و سو مدیریت شما را افشا می‌کنیم اکنون مداخله‌گر شده‌ایم؟!

ظاهراً جوانان انقلابی هر زمان منافع شخصی شما را دنبال کنند می‌شوند افراد با بصیرت انقلابی ! ولی اگر منافع شما را به خطر بیندازند و سؤال کنند نقش شما به‌عنوان رئیس شورا چیست که از این‌همه رسوائی و سوءاستفاده از بیت‌المال بی‌خبر هستی؟! آن‌وقت می‌شوند مداخله‌گر فرصت‌طلب!؟

ظاهراً باید از این به بعد به معیارهای اسلام تأمین منافع آقای عموئی را هم اضافه کنیم آقای عمویی سینی قطعاً گفتنی‌های زیادی با شما داریم ! و به‌زودی خواهیم گفت در برابر این‌همه تخلف نقش شما در شورا چیست و حقیقتاً شما آنجا چه‌کار می‌کنید؟!

کد خبر؛26154

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+