اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/12/4    کد خبر: 15726184   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

دستگیری سارق ایسیو خودروهای پیکان در شاهین شهر/دعوت پلیس از مالباختگان برای شناسایی سارق

دستگیری سارق ایسیو خودروهای پیکان در شاهین شهر/دعوت پلیس از مالباختگان برای شناسایی سارق

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری عامل سرقت کامپیوتر مرکزی خودروهای پیکان و وانت پیکان در سطح شاهین شهر و بخش میمه شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کامپیوتر مرکزی(ecu) خودروهای پیکان و وانت پیکان در شاهین شهر و بخش میمه شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


وی بیان داشت کارآگاهان پلیس آگاهی در نتیجه تحقیقات تخصصی خود موفق شدند عامل این سرقت‌ها را شناسایی و او را در مخفیگاهش واقع در یکی از محلات شاهین شهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد این متهم ۳۹ ساله علاوه بر این شهرستان در شهرستان های نطنز و اصفهان نیز اقدام به سرقت می‌نموده و ایسیو های مسروقه را به یک مالخر در شهر اصفهان می فروخته است.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به اعتراف متهم به چندین فقره سرقت در شهرستان شاهین شهر و میمه از مالکان خودروهای پیکان و وانت پیکان که ایسیو خودروی آنها در سطح شهرستان سرقت شده خواست برای شناسایی سارق به پلیس آگاهی شاهین شهر مراجعه کنند. کد خبر؛26184

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+