اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/12/13    کد خبر: 15726242   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

مرادی عنوان کرد؛

سالیانه بیش از 25 میلیون تن کالا از جاده های شاهین شهر و میمه جا به جا می شود

سالیانه بیش از 25 میلیون تن کالا از جاده های شاهین شهر و میمه جا به جا می شود

  رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شاهین‌شهر و میمه گفت: سالیانه بیش از 25 میلیون تن کالا از جاده‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه جا به جا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا از اصفهان، داریوش مرادی در نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اصفهان با تبریک اعیاد میمون و خجسته شعبان و همچنین عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی اظهار کرد: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شاهین‌شهر و میمه در طی سال‌های 1400 و 1401 فعالیت‌های عمرانی حائز اهمیتی از جمله احداث پل گزبرخوار تاکنون برای احداث و رفع این نقطه حادثه‌خیز 22 میلیارد تومان هزینه شده است و برای تکمیل نهایی آن نیازمند 7 میلیارد تومان دیگر اعتبار هست.


وی افزود: یکی دیگر از پروژه‌های که در دستور کار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان جهت برداشتن گره ترافیکی این نقطه مهم و حادثه‌خیز قرار گرفته است پل شهدای گرگاب حد فاصل شهر گرگاب و شهر شاهین‌شهر است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شاهین‌شهر و میمه از اجرایی‌شدن پروژه پادگان شهید خرازی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال 1401 این پروژه عمرانی را به اتمام برسانیم و زیر بار ترافیکی ببریم.

وی از رفع نقطه حادثه‌خیز تقاطع غیرهم‌سطح جاده علویجه با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی خبر داد و گفت: در رفع نقاط حادثه‌خیز در محدود استحفاظی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حال تلاش جهادی هستیم تا آمار تصادفات و نرخ مرگ و میر را کاهش دهیم.

مرادی از رفع نقطه حادثه خیز دهق به میمه خبرداد و گفت: این پروژه هم سه ماهه اول سال آینده به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید و زیر بار ترافیکی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بیش از 70 هزار تردد سواری سالیانه از جاده های شهرستان شاهین شهر و میمه تردد می کنند، خاطرنشان ساخت: با توجه به در پیش بودن سفرهای نورزوی از رانندگانی که از بیش  2 هزار و 27 کیلیومتر جاده های شهرستان شاهین شهر و میمه تردد می کنند تقاضا دارم نکات ایمنی را رعایت کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه سالیانه بیش از 25 میلیون تن کالا از جاده های شاهین شهر و میمه جا به جا می شود، تصریح کرد: ارتقای ایمنی محور آزاد راه معلم یکی از پروژه های حائز اهمیتی است که با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان تعریف شده است.

کد خبر؛26242

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+