اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/12/13    کد خبر: 15726254   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

هدف دشمن از اخلالگری در بازار ارز کشور ایجاد نارضایتی است

هدف دشمن از اخلالگری در بازار ارز کشور ایجاد نارضایتی است

  امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: هدف دشمن از اخلالگری در بازار ارز کشور ایجاد نارضایتی و فشار ناشی از مشکلات معیشتی مردم است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در خطبه این هفته نمازجمعه این هفته نماز جمعه شاهین‌شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی و با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در خصوص وسوسه‌های شیطان اظهار کرد: کسانی که با نیت درست به خدا پناه ببرند و در همه کارها به او تکیه و توکل کنند، شب و روز بسیار تسبیح‌گو خدا باشند، و آنچه برای خود می‌پسندد برای برادر مؤمن خود هم می‌پسندد، هنگام بلا و مصیبت بی‌تابی نمی‌کند و به آنچه خداوند قسمت او کرده، راضی و خرسند است و غم روزی نمی‌خورد از شر وسوسه‌های شیطان در امان خواهد بود.


وی به سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان اشاره کرد و افزود: حضرت علی‌اکبر (ع) مصداق و نمونه واقعی انسان کامل بود که خَلقا و خُلقا شبیه ترین فرد به پیامبر اکرم(ص) بود به گونه ای که دشمن با تصور اینکه ایشان امام بعد امام حسین(ع) او را روز عاشورا اربعا اربعا کردند

امام جمعه شاهین شهر به سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد اشاره کرد و افزود:  انفاق و احسان به دیگران نشانه ایمان است و هفته نیکوکاری فرصتی است تا متمکنین از اموالی که خداوند به امانت به آنها داده حق فقرا را بپردازند.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اشاره کرد و افزود: درختکاری از تاکیدات خداوند و روز درختکاری یکی از روزهای پربرکت است که شایسته است به یاد و نام شهدا درخت غرس شود.

وی با تبریک فرارسیدن ۱۵ شعبان المعظم سالروز ولادت با سعادت حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج) و روز مستضعفان و همچنین روز سرباز گمنام برخی از اعمال نیمه شعبان را برشمرد و ابراز کرد: شب نیمه شعبان یکی از مهمترین و با فضیلت ترین شب ها و هم تراز با لیالی قدر و شب بسیار مهمی برای دعا و مناجات است که خداوند ابا دارد دعای درخواست کننده را در این شب رد کند.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه حضرت ولی الله الاعظم شمشیر خداوند است که هرگز کند نمی شود و نوری از خدا است که خاموش نمی شود و صاحب حلمی است که از کوره به در نمی رود به بهره مندی هرچه بیشتر از این شب بافضیلت و شرکت در جشن میهمانی بزرگ ایام ولادت در شاهین شهر توصیه و تاکید کرد.

وی در ادامه به دشمنی های نظام سلطه علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: جریان ارتجاعی با مغالطه ای آشکار در تلاش است جمهوری اسلامی ایران را دلیل دشمنی های نظام سلطه در جنگ نظامی، ترکیبی، ارزی و اقتصادی، فرهنگی معرفی کنند و سیاست ایران را دشمن تراشی می دانند.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و نامه جریان نهضت آزادی در سال 69 که رهبر انقلاب به آن اشاره فرمود گفت: جریان نهضت آزادی سال 69 در نامه ای یاس آفرین به رئیس جمهور وضعیت کشور را در آستانه سقوط و در لب پرتگاه توصیف کرده و علت آنرا دشمن تراشی جمهوری اسلامی معرفی کرده بودند مرتجعین دوم شامل فتنه گران سال 88 و دولت عبرت نیز صراحتا علت اصلی مبارزه و دشمنی نظام استکبار با انقلاب اسلامی را جمهوری اسلامی می دانند که این گل به خودی محسوب می شود.

وی هدف مرتجعین از مقصر نمایی جمهوری اسلامی را ایجاد بدبینی، بی اعتمادی و یاس و ناامیدی مردم بویژه جوانان کشور دانست و افزود: خداوند در قرآن مسلمانان را از تبعیت کردن از دشمنان را منع کرده است دشمنان با اسلام مرتجعین مشکلی ندارد ولی با اسلام ناب محمدی در تضاد است و دائما با آن در حال مبارزه است. ملت ایران علی رغم توطئه ها و فتنه های دشمنان در 44 سال گذشته در 22 بهمن امسال شنبه تاریخی را رقم زده و دشمن را شکست دادند.

امام جمعه شاهین شهر به جنگ ارزی و اقتصادی دشمن اشاره کرد و افزود: هدف دشمن از اخلالگری در بازار ارز کشور ایجاد نارضایتی و فشار ناشی از مشکلات معیشتی مردم است، در هیچ کشوری ارز آزاد عرضه نمی شود تا سرمایه عظیم کشور براحتی خارج شودباید با اصلاح و تصویب قوانین صحیح و اجرای آن آزردگی روح و روان مردم از مشکلات معیشتی و اقتصادی نجات داد.

کد خبر؛26254

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+