اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/1/16    کد خبر: 15726347   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین شهر خبر داد؛

با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان در کمپ گردشگری شاهین شهر برخورد خواهیم کرد

با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان در کمپ گردشگری شاهین شهر برخورد خواهیم کرد

  فرماندار شاهین شهر گفت: برخورد لازم با هنجارشکنان کمپ گردشگری در شاهین شهر در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طبا در خصوص کلیپ انتشار یافته چند تن از خانم‌ها و آقایان بدون حجاب و رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان در کمپ گردشگری شهرداری شاهین شهر، اظهار کرد: کار غیر اخلاقی انجام شده و تدبیر لازم توسط دستگاه انتظامی و قضائی در حال انجام است.


وی همچنین افزود: البته انتشار این کلیپ توسط برخی رسانه‌های داخلی هم در غالب انتشار محتویات غیر اخلاقی به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه و انقلابی شاهین‌شهر خوب بدانند با چنین افرادی که اقدام به حرمت شکنی می‌کنند آن هم در ماه مبارک رمضان به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه روز قدس را روز تبلور عظمت مسلمانان علیه استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی و حامیان آن دانست و بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم تاکید کرد و گفت: روز قدس را متعلق به دنیای اسلام دانم و  حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر پیوند ناگسستنی مسلمان و آزادیخواهان با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از اقدامات رژیم جعلی صهیونیستی است.

کاظمی طبا خاطرنشان ساخت: لذا انتظار است مردم عزیز شهرستان با حضور خود در این مراسم ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب و قدس شریف از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

کد خبر؛26347

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+