اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/1/18    کد خبر: 15726378   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

بسیاری از عوامل بی حجابی ها در کشور سازمان یافته هستند

بسیاری از عوامل بی حجابی ها در کشور سازمان یافته هستند

  امام جمعه شاهین شهر به هنجارشکنی برخی افراد با رقص و بی حجابی و… در کمپ گردشگری شهرداری شاهین شهر در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: همه افرادی که در این زمینه قصور داشته‌اند توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه تحت پیگیر قضائی قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهین شهر ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان بر رعایت تقوای الهی تاکید و سفارش کرد و اظهار داشت: تقوا یعنی خویشتنداری و دوری از گناهان و قرآن کریم هم شرط دوری از آتش جهنم و قبولی عبادات را رعایت تقوای الهی قرار داده است.


خطیب نماز جمعه شاهین شهر تصریح کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از ماه‌های حرام نیست اما خداوند متعال برای این ماه ارزش و احترام زیادی قائل هست به خصوص برای شب‌های پرفضیلت آن همچون شب‌های با عظمت قدر.

وی در ادامه با پرداختن به رویدادهای پیش رو در هفته جاری تصریح کرد: امروز ۱۸ فرودین ماه سالروز آزادی حضرت امام خمینی (ره) از بازداشت خانگی توسط ساواک هست، ۱۹ فرودین سالروز شهادت آیت الله صدر و خواهر وی در سال ۱۳۵۹ توسط رژیم بعث که از فعالان فرهنگی و اجتماعی در عراق بود که امام خمینی (ره) به همین خاطر سه روز عزای عمومی و یک روز تعطیل رسمی اعلام کردند.

حجت الاسلام هاشمی بیان داشت: لیالی قدر، سالگرد شهید سید مرتضی آوینی، قطع ارتباط ایران و آمریکا، روز فناوری هسته‌ای، سالروز بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام، شهادت سپهبد صیاد شیرازی را در این هفته داریم.

وی ادامه داد: آیت الله بهاءالدینی به طلاب شیرازی اعلام می‌کند بروید و از شهید صیادشیرازی درس اخلاق و زندگی یاد بگیرید. لذا اگر موفق شدیم صیاد شیرازی شویم هم دنیا را داریم و هم آخرت را..!

امام جمعه شاهین شهر با اشاره به در پیش بودن شهادت امام علی علیه السلام تصریح کرد: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند: صاحبان امت‌ها سه دسته‌اند اول امام علی علیه السلام دوم حبیب نجار و سوم مؤمن آل فرعون اینها مؤمن واقعی اند که افضل آنها حضرت علی علیه السلام است.

وی به مسائل سیاسی روز پرداخت و گفت: شکایتی که جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا در دادگاه بین المللی لاهه ارائه کرد یک پیروزی و یک نمایش قدرت برای ایران است چرا که دولت آمریکا تلاش کرد که رأی صادره به نفع دولت آمریکا تغییر جهت دهد اما در نهایت موفق نشدند.

خطیب نمازجمعه های شاهین شهر به یورش حیوان گونه صهیونیست‌ها به مسلمانان مسجدالاقصی اشاره کرد و گفت: واکنش جبهه مقاومت به این رفتارهای درنده و گرگ صفت صهیونیست‌ها با شلیک صدها موشک جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت در موضع قدرت گرفته و در بین خود صهیونیست‌ها نیز اتفاقاتی در حال روی دادن هست که عمر نابودی این رژیم جعلی را به زیر ۲۰ سال کاهش داده است.

حجت الاسلام هاشمی به هنجارشکنی برخی افراد با رقص و بی حجابی و… در کمپ گردشگری شهرداری شاهین شهر در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: همه افرادی که در این زمینه قصور داشته‌اند توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه تحت پیگیر قضائی قرار گرفته‌اند.

وی متذکر شد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد ساختمان و درخت تنومند عفاف و حجاب که خون هزاران شهید پای آن ریخته شود توسط عده‌ای نااهل به زمین ریخته شود.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه ریختن ماست بر روی سر دختر بی حجاب مشهدی توسط امر به معروف و نهی از منکر را تأیید نمی‌کنیم، بیان داشت: کمی کار برخی مسئولان و اینکه از آب گل آلود برای منافع خود ماهی بگیرند را به هیچ عنوان نمی پذیریم‌.

حجت الاسلام هاشمی تاکید کرد: بی حجاب‌ها ما سه دسته‌اند در کشور که بسیاری از آنها سازمان یافته کار می‌کنند و از دستگاهای امنیتی انتظار داریم با آنها به شدت برخورد کنند.

کد خبر؛ 26378

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+