اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/1/21    کد خبر: 15726393   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

قهرمان مسابقات کشوری ووشو؛

مسئولان با حمایت از ورزشکاران به سمت قهرمان‌پروری حرکت کنند

مسئولان با حمایت از ورزشکاران به سمت قهرمان‌پروری حرکت کنند

  قهرمان مسابقات کشوری ووشو گفت: از مسئولان انتظار دارم میزان اهمیت خود را با افزایش رسیدگی همه‌جانبه به ورزش و ورزشکاران شهرمان در همه رشته‌ها بالاتر ببرند تا تشویقی برای قهرمان‌پروری نسل جدید در همه رشته‌های ورزشی و آینده باشد.

رضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: اخیراً در هفتمین دوره مسابقات کشوری ووشو به میزبانی تهران در سبک سیولوم‌پای شرکت کرده‌ام و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این مسابقات شدم.


وی با بیان اینکه مسابقات یاد شده با حضور رئیس سبک‌های ووشو سنتی ایران استاد ناصر حق‌شناس برگزار گردی، افزود: مسابقات یاد شده در سطح خوبی برگزار گردید و تقریباً از سراسر کشور در این مسابقات شرکت‌کننده داشتیم.

 قهرمان مسابقات کشوری ووشو خاطرنشان ساخت:  همچنین در بخش تالو این مسابقات توانستم دو مدال نقره کسب کنم. در نتیجه توانستم در کل سه مدال نقره کسب کنم.

وی با بیان اینکه تمام همت خویش را به کار بسته‌ام تا مردم قهرمان‌پرور شهر خود شاهین‌شهر و ایران را خوشحال کنم، ادامه داد: از مسئولان انتظار دارم میزان اهمیت خود را با افزایش رسیدگی همه‌جانبه به ورزش و ورزشکاران شهرمان در همه رشته‌ها بالاتر ببرند تا تشویقی برای قهرمان‌پروری نسل جدید در همه رشته‌های ورزشی و آینده باشد.

کد خبر؛26393

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+