اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/26    کد خبر: 15726572   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

سارق حرفه ای میلگردهای ساختمانی در شاهین شهر دستگیر شد

سارق حرفه ای میلگردهای ساختمانی در شاهین شهر دستگیر شد

  با اقدام به موقع مأموران انتظامی شاهین شهر سارقی حرفه ای در حین سرقت میلگردهای یک ساختمان نیمه ساز دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی یگان امداد شهرستان در نیمه های شب هنگام گشت‌زنی فعال در یکی از محلات حاشیه ای شاهین شهر سارقی را که با قیچی مخصوص در حال برش و سرقت میلگرد و خاموت از یک ساختمان نیمه کاره بود مشاهده که بلافاصله در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر کردند. 
وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی میلگرد ، خاموت و آهن آلات ساختمانی مسروقه در بازرسی از خودروی سارق خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اقرار و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر به مالکان ساختمان های نیمه ساز توصیه کرد: به منظور پیشگیری از سرقت علاوه بر استخدام نگهبانان مورد اعتماد در کارگاه ساختمانی خود از رها کردن میلگرد و سایر اموال با ارزش در محل خودداری و در طول ساخت و ساز به طور مرتب از ساختمان خود سرکشی کنند.
وی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک اطراف ساختمان های درحال ساخت سریعاً از طریق تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #شاهین_شهر #اصفهان #صدای_جویا
ما را دنبال کنید:
+