اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/19    کد خبر: 15726661   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

رئیس شورای اسلامی شهر بدره؛

ورودی‌های شهر بدره ساماندهی می‌شود

ورودی‌های شهر بدره ساماندهی می‌شود

  رئیس شورای اسلامی شهر بدره گفت: ساماندهی ورودی شهر بدره از اولویت‌های مهم شهرداری است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شهرستان بدره، هادی صی هاشمی با بیان اینکه مبادی ورودی شهر بدره یکی از مهم‌ترین ساختار کالبدی و فضایی در شهر است، اظهار کرد: مسافران از این طریق با ورود به شهر اولین تصویر از شهر را در ذهن خود تداعی می‌کنند .


وی با اشاره به اینکه مبادی ورودی هر شهر به‌عنوان پیشانی شهر همواره مورد توجه قرار می‌گیرد، ادامه داد: از این رو این مبادی باید از نظر طراحی متناسب به شرایط و شاخصه‌های آن منطقه در نظر گرفته شود

رئیس شورای اسلامی شهر بدره با اشاره به اقدامات مؤثر شهرداری در خصوص انجام پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در شهر، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر بدره بحث ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر است که استارت عملیات اجرایی آن زده شده است .

ساماندهی و زیباسازی شهر بدره در اولویت شهرداری قراردارد

در ادامه کارگر نیز با تأکید بر لزوم انجام برنامه‌ها و اهداف شهرداری مبنی بر توسعه فرهنگی و مشارکت اجتماعی و اقتصادی گفت: ورودی‌های شهر  اولین و تأثیرگذارترین فضای شهری در مواجهه با شهر بدره است.

وی افزود: ورودی‌های شهر اولین تقاطعی هستند که مسافران و رهگذران در بدو ورود به شهر با آن روبرو می‌شوند و بخش عمده تصورات آنها در خصوص فرهنگ و آبادانی شهر در آن لحظه تشکیل می‌شود.

 شهردار بدره در ادامه تصریح کرد: لذا ساماندهی و زیباسازی شهر در اولویت شهرداری قراردارد که امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه بتوانیم در حد توان در راستای رفاه و آسایش شهروندان و مسافران گامی هر چند کوچک برداریم.

وی یادآور شد: باید تلاش کنیم در شناسایی شهر به مسافران با ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر در توسعه و آبادانی و رونق اقتصادی شهر اقدام عملی انجام دهیم.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #ایلام #ایل علیشروان #مردم #جویا
ما را دنبال کنید:
+