اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/24    کد خبر: 15726677   در دسته بندی ورزشی نوشته شده توسط جویا
زمان تقریبی مطالعه: 14  دقیقه

مجموعه دانش بنیان توفان؛

تولید تجهیزات نوین تفریح، سرگرمی، شهربازی و سلامت در اصفهان

تولید تجهیزات نوین تفریح، سرگرمی، شهربازی و سلامت در اصفهان

  گروه صنعتی توفان تولید کننده‌ی دانش بنیان مدرن تجهیزات شهربازی در ایران و استان اصفهان است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، گروه صنعتی توفان تولید کننده‌ی دانش بنیان مدرن تجهیزات شهربازی در ایران و استان اصفهان است، اولین تجهیزی که توسط توفان ساخته شد «شبیه‌ساز پرواز» بود.


شبیه‌‌ساز پرواز با هدف آموزش و برای خلبانان ساخته شد، اما بازخوردهایی که دریافت کرد، نشان داد، شبیه‌سازها برای همه‌ی مردم جالب توجه و تفریحی هستند. زیرا تجربه‌ای که شبیه‌سازها در اختیارمان قرار می‌دهند، در واقعیت به دست نمی‌آیند.
بنابراین، توفان شروع کرد به ساخت شبیه‌سازهای مختلف تا تجربیات متفاوتی را از زمین تا آسمان، از فضاهای بسته تا بکرترین طبیعت‌ها برای کاربران ایجاد کند.
گروه صنعتی توفان به عنوان تولید کننده‌ی دانش‌بنیان هم اکنون در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، یک هدف نهایی دارد: نوآوری در صنعت تفریح و سرگرمی و بخشیدن شمایلی نو به شهربازی‌ها. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نیاز مشتریان تغییر کرده است و دیگر تجهیزات مکانیکی شهربازی‌ها و مراکز تفریحی رفاهی، مورد پسند مشتریان واقع نمی‌شوند. ما نیاز آن‌ها را شناسایی کرده‌ایم و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا را در تولید تجهیزات به کار گرفته‌ایم. توفان، گروه‌های مختلف مردم را به شهربازی می‌کشاند.

این گروه وابسته به شرکت پایا هیدرولیک جم، با افتخار توانسته است در زمینه‌ی تولید تجهیزات شهربازی، گواهی‌نامه‌های بین المللی زیر را اخذ کند.

محصولات گروه صنعتی توفان عبارت اند از؛


شبیه ساز ترن هوایی تجهیزی است که با هدف شبیه‌سازی انواع حرکات ترن‌های هوایی، طراحی و تولید شده است. دو کاربر پس از نشستن درون کابین و نصب عینک واقعیت مجازی بر روی چشم و بستن گاردها آماده‌ی یک سفر هیجان‌انگیز می‌شوند. از قابلیت‌های ویژه‌ی شبیه‌ساز ترن هوایی توفان، امکان چرخش ۷۲۰ درجه است که حس هیجان یک ترن هوایی واقعی را به مخاطب منتقل می‌کند.

این تجهیز با ترکیب تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) و حركات مكانیکی، مخاطب را وارد یک فضای سراسر هیجان و شگفتی می‌کند که البته طراحی ایمن در کنار رعایت اصول ارگونومی، این تجربه فوق‌العاده را تکمیل می‌کند.

شبیه ساز پرواز دستگاهی است که با هدف شبیه سازی انواع حرکات هواپیما و دیگر تجهیزات پرواز طراحی و تولید شده است. کاربر با نشستن درون کابین دستگاه و بسته شدن کمربند ایمنی، به دنیای بازی وارد میشود و میتواند با استفاده از دسته جی استیک، همانند یک خلبان هواپیمای جنگی، کنترل حرکات کابین را در اختیار گرفته و به اهداف شلیک نماید. قابلیت چرخش 360 درجه در دو محور از ویژگی های خاص این دستگاه است که تجربه یک نبرد هوایی واقعی را در جهات مختلف برای کاربر امکان پذیر میکند. در نسخه جدید این دستگاه، قابلیت استفده از تکنولوژی VR نیز وجود دارد.

شبیه ساز صخره نوردی راک فان یک دستگاه شبیه ساز صخره نوردی است که جنبه ی سرگرمی هم دارد. شبیه ساز سنگ نوردی تجربه امن صخره نوردی را بدون ترس از آسیب و خطر سقوط برای کاربر فراهم کرده است.  کاربر با استفاده از گیره های قابل تنظیم که روی سطح دیواره ای دستگاه نصب شده اقدام به بالا رفتن می‌کند. همچنین با تنظیم سرعت مناسب چرخش دیواره به حالت تردمیلی، فضای چالشی را برای خود ایجاد میکند. از قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه می‌توان به قابلیت نصب و راه اندازی آسان آن در فضای کوچک، به ویژه محیط های سرپوشیده باشگاهی و ورزشی اشاره کرد. کاربر می‌تواند با استفاده از صفحه کنترل دستگاه چرخش دیواره را به دلخواه تغییر دهد. همچنین با توجه به میزان آمادگی بدنی شیب دیواره  قابل تنظیم است. افراد حرفه ای می‌توانند از شیب های منفی دستگاه نیز جهت سختی بیشتر استفاده کنند. کاربران می‌توانند از محیط دستگاه برای رقابت دونفره استفاده کنند. راک فان دستگاه بسیار مهیجی است که به طور همزمان ذهن و بدن را درگیر کرده و تمرین مناسبی برای ایجاد هماهنگی میان تصمیم گیری و حرکت می‌باشد.هماهنگی عصب و عضله، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد بنفس، افزایش چابکی، بهبود قدرت استقامت و افزایش توده عضلانی از دیگر مزایای ورزش سنگ نوردی است

بازی‌های موجود در دستگاه هیجان‌انگیز ژیروفان، متناسب با توان فیزیکی کاربر پیش می‌رود. کاربر از ناحیه‌ی ساقِ دست و ساق پاها روی دستگاه قرار می‌گیرد؛ در این حالت صورت او مقابل صفحه‌ی نمایشگر خواهد بود و می‌تواند با حرکت در دو محور، بازی را هدایت کند. دستگاه ژیروفان، وسیله‌ی بسیار مهیجی است که به طور همزمان ذهن و بدن را درگیر می‌کند. آزادی حرکتِ دستگاه در دو محور و لذت تلاش برای انجامِ بازی‌های ژیروفان، باعث القای هیجان فعالیت فیزیکی به کاربر می‌شود. سطح بازی‌های موجود در این دستگاه، از مبتدی تا پیشرفته، متناسب با سن و توان جسمانی کاربران، قابل تنظیم است.

شبیه ساز ورزش ژیروفان باشگاهی یک دستگاه شبیه ساز ورزشی است که جنبه‌ی سرگرمی هم دارد. کاربر از ناحیه‌ی ساقِ دست و پنجه‌ی پاها روی دستگاه شبیه ساز ورزشی قرار می‌گیرد؛ در این حالت صورت او مقابل صفحه‌ی نمایشگر خواهد بود و می‌تواند با حرکت در دو محور، بازی را هدایت کند. نحوه‌ی قرارگیری کاربر روی دستگاه شبیه ساز ورزش، شبیه حرکت پلانک است و حرکاتی که در حین بازی انجام می‌دهد، برای چربی‌سوزی مفید هستند. دستگاه شبیه ساز ورزشی ژیروفان، وسیله‌ی بسیار مهیجی است که به طور همزمان ذهن و بدن را درگیر می‌کند. آزادی حرکتِ دستگاه در دو محور و لذت تلاش برای انجامِ بازی‌های ژیروفان، باعث القای هیجان فعالیت فیزیکی به کاربر می‌شود. به دلیل تفاوت در مرکز ثقل بدن خانم‌ها و آقایان، کنترل این دستگاه برای آقایان سخت‌تر است و فشار بیشتری را به سرشانه‌ها وارد می‌کند. شبیه ساز ورزشی ژیروفان باشگاهی برای تقویت عضلات بازو، سینه و شکم مفید است. این دستگاه باعث می‌شود حرکت پلانک را به صورت مفرحی انجام دهید. ژیروفان باشگاهی می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی را بین ورزشکاران در باشگاه‌ها رقم بزند. سطح بازی‌های موجود در این دستگاه، از مبتدی تا پیشرفته، قابل تنظیم است.

تلفن تماس فروش مهندس جویا ؛ 09197955515

تلفن تماس مجموعه توفان؛  03133932233

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #توفان #شهربازی #ایران #مردم #جویا #اصفهان #اسباب بازی
ما را دنبال کنید:
+